Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Excel - Artikel/Prijs/Staffel

Pagina: 1
Acties:

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 21:38

d-motion

zow... en dan nu...

Topicstarter
Ik zit even met een dingetje in Excel.

Ik heb de volgende kolommen:

Header : Artikel / Staffelprijs 1 / Staffelprijs 2 / etc..

A = Artikel
B = StaffelPrijs 1
C = StaffelPrijs 2
D = StaffelPrijs 3
t/m
x = Staffelprijs x

Nu wil ik per artikel op 1 regel de artikel , prijs en de staffelwaarde uit de header hebben.

Hoe kan ik dit doen zonder te kopieren?

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Een formule gebruiken?

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 21:38

d-motion

zow... en dan nu...

Topicstarter
Goede tip...

Nu de formule nog...

Ik loop al een middag te kijken hoe ik dit kan doen...

WWW.RC5.NL

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is me erg onduidelijk wat je nu precies wilt. Misschien wil je een paar voorbeelden geven.

Maar kijk ondertussen eerst even naar de functies & en/of vert.zoeken(). Als ik het zo zie dan moet je er daarmee uit komen. Dat zijn trouwens functies waarvan ik verwacht dat je die al had geprobeerd, zeker die tweede kom je in een groot deel van de topics op GoT tegen, en bij zo goed als alle topics over zoeken/matchen/etc.
Als je al de hele dag zoekt, wil je hier even zeggen welke opties/functies je hebt geprobeerd. Nu lijkt het er zo erg op dat je onnadenkend een vraag dumpt - en dan krijg je wat te kort door de bocht reacties als Alargule (A: reageer dan niet en maak even een TR, ajb :* ). En even zeggen welke opties je al hebt geprobeerd scheelt zowel ons als jou ook weer een boel tijd omdat we niet de bekende weg hoeven voor te stellen :)

[ Voor 59% gewijzigd door F_J_K op 07-04-2011 16:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

@ F_J_K: tsja, na een hele dag vergaderen word je soms wat kortaf - maar zal het niet meer doen. :)