Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
Ik zou er alsnog pvc om heen doen of idd de vakman laten langs komen
Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.
er zijn wel kabelklemmen hiervoor, die zou je wel kunnen en mogen gebruiken.
ook zoals hierboven al vermeld wordt, heb je zelf wel enig idee waarmee je bezig bent ? anders is verstandiger om het door iemand te laten doen

[ Voor 8% gewijzigd door DECOY88 op 07-04-2011 14:42 ]
Thx mannen !
In wat voor een pand ga je het gebruiken ? En wat voor bedrijf, in garage's etc ga ik liever voor kabelLifestyle71 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:15:
Ik ga toch voor de losse-kabels-door-een-buis oplossing..
Thx mannen !
YMVK is zat dus. Zeker aan te raden omdat je in een bakkerij nogal eens wat vocht kan ontwikkelen, volgens mij moet dan alles IP45 minimaal. Dus losse draden in een buis komen dan niet door een eventuele keuring heen!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Dat gebruikt de (betere)installateur ook. Het mag inderdaad gemonteerd worden met OBO-drukzadels (houd dan wel als afstand 30 cm horizontaal en 40 cm verticaal aan. Makkelijker is inderdaad in buis. Neem dan wel 19mm buis dat gaat veel makkelijker dan 16mm. De bochten mogen gewoon open zijn. Buis is makkelijk te monteren met euroclips of polfix.
succes
Ik heb YMVK besteld; komt morgen met de post binnen. Ben vandaag aan het leidingwerk begonnen.darkmage schreef op maandag 11 april 2011 @ 09:58:
En gebruik geenn XMVK, dat is hobbykabel. YMVK of VULT-mb
O ja.. @jbhc: Krachtstroom mag niet in 16mm, MOET in 19mm buis.
[ Voor 10% gewijzigd door Lifestyle71 op 11-04-2011 16:46 ]
De limiet voor een 16mm buis is 4 x2,5mm2 bij een starre en 3x2,5mm2 bij een flexibele buis.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.