Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouster-Patrick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07-2021
Hoi beste tweakers.

ik heb de vraag gekregen of het mogelijk is om in Outlook (of op Exchange) het gebruiken van een onderwerp te verplichten?

Vaak worden er mails verzonden zonder onderwerp en het doorlopen van de mails vraagt dan meer tijd.
Ik heb overlal al lopen zoeken naar een oplossing, maar heb het nog niet kunnen vinden.

Miss dat jullie nog tips of oplossingen hebben

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:08

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb er ook al eens naar gezocht, maar tot nu toe niets gevonden.

Het probleem is ook complexer: als mensen verplicht iets moeten invullen, gaan ze willekeurig maar iets invullen. En met een onderwerp "bla", of "onderwerp" schiet je niet zo heel erg veel op. Je hebt dus meer aan een opvoeding van de gebruiker dan aan een technische oplossing.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 16:03

Lex2

Fotografieliefhebber

Je zou hiervoor een Macro kunnen schrijven; zie:
deze link

Edit:
Ik ben het inderdaad met mijn voorganger eens. Een goede opvoeding is beter dan een technische oplossing.

[ Voor 28% gewijzigd door Lex2 op 07-04-2011 13:15 ]

Canon EOS 70D - Canon 17-40mm f/4L - Canon 24-105mm f/4L - Sigma 50-150mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Transport rules op je server instellen.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4VAlien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-05 20:09

4VAlien

Intarweb!

Ik ben het er mee eens dat het een probleem is dat bji de werknemers zit. En in verplichte velden wordt niet automatisch nuttige informatie ingevuld :) Als de mensen elkaar gaan aanspreken op dit soort spam als ze het ontvangen dan werkt dat een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouster-Patrick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07-2021
Super bedankt voor reply`s ;) idd wel een punt opvoeding van de gebruiker haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:16
wat misschien beter is, is een soort van woordwolk die Outlook kan genereren op basis van de woorden die hoofdrol spelen in de mail. Maar goed, volgens mij moet je dan bij de mensen van Microsoft wezen, die de betreffende functionaliteit in het programma moeten inbouwen.

En op deze manier is het ook geen probleem als de gebruiker zelf geen passend onderwerp weet.

[ Voor 15% gewijzigd door AMD1800 op 07-04-2011 16:43 ]

Pagina: 1