Goedendag,
Ik heb server 2008 draaien met exchange 2010.
Als ik de webmail benader kreeg ik standaard een foutmelding ongeldig certificaat.
Nu heb ik een certificaat gekocht en deze geïnstalleerd in exchange onder de service IIS.
De webmail kan ik nu in een keer benaderen en gaat perfect alleen nu krijg ik op mijn computers in het lokale netwerk bij het opstarten van outlook op alle systemen ineens deze melding:
beveiligings waarschuwing
exch01.klantnaam.local
Informatie die u via deze website uitwisselt, kan niet door anderen worden weergegeven of aangepast. Er is echter spake van een beveiligingscertificaat van de website.
V Het beveiligingscertificaat id uitgegeven door een vertrouwde certtificeringsinstantie.
[V De datum van het beveiligingscertficaat is geldig.
X de naam op het beveiligingscertificaat komt niet overeenkomt met de naam van de website.
Wilt u doorgaan?
Ja / Nee / Certificaat weergeven
na 2x op ja klikken kan met wel gewoon werken in outlook.
Dit is dus gekomen nadat ik het certificaat heb geïnstalleerd voor OWA.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb server 2008 draaien met exchange 2010.
Als ik de webmail benader kreeg ik standaard een foutmelding ongeldig certificaat.
Nu heb ik een certificaat gekocht en deze geïnstalleerd in exchange onder de service IIS.
De webmail kan ik nu in een keer benaderen en gaat perfect alleen nu krijg ik op mijn computers in het lokale netwerk bij het opstarten van outlook op alle systemen ineens deze melding:
beveiligings waarschuwing
exch01.klantnaam.local
Informatie die u via deze website uitwisselt, kan niet door anderen worden weergegeven of aangepast. Er is echter spake van een beveiligingscertificaat van de website.
V Het beveiligingscertificaat id uitgegeven door een vertrouwde certtificeringsinstantie.
[V De datum van het beveiligingscertficaat is geldig.
X de naam op het beveiligingscertificaat komt niet overeenkomt met de naam van de website.
Wilt u doorgaan?
Ja / Nee / Certificaat weergeven
na 2x op ja klikken kan met wel gewoon werken in outlook.
Dit is dus gekomen nadat ik het certificaat heb geïnstalleerd voor OWA.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?