Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DuTcHaBle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-11 11:10
Beste tweakers,

Ik heb sinds kort een BB Curve 8900 en deze is T-Mobile branded. Echter wilde ik hem gisteren updaten en dat lukte. Hij heeft de update 4.5 geinstalleerd en volgens de website is 5.0 al aanwezig.
Klopt het dat ik 5.0 niet kan installeren vanwege T-Mobile branded of doe ik zelf iets verkeerd?
Als ik hem nu koppel aan mij PC, geeft hij geen update meer aan voor mijn BB.

Graag advies

Perfect, just like me

Verwijderd

Als er een 5.0 versie bestaat voor 8900 kan je die altijd installeren, maakt niet uit welke provider je hebt. Er zijn wel een paar stappen die je moet uitvoeren om de firmware te installeren, check daarvoor de forums van Crackberry.com

Als je de 5.0 versie voor de 8900 al op je pc geinstalleerd hebt, kun je naar program files/common files/research in motion/apploader gaan en daar de loader.exe lanceren. Die herkent dan de 5.0 versie (Desktop Manager herkent niet alle versies) en zo kun je de firmware installeren.

• DuTcHaBle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-11 11:10
Bedankt voor uw reactie. Ik ga dit proberen en mocht dit niet werken zal ik de forum van crackberry raadplegen. Nu ben ik in ieder geval wat wijzer geworden en maakt het niet uit of mijn telefoon T-mobile branded is.

Slotje mag erop.

[ Voor 4% gewijzigd door DuTcHaBle op 07-04-2011 12:17 ]

Perfect, just like me

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:12
Wel het vendor.?xml? bestandje weg gooien uit die map ook als die firmware er officieel niet voor bedoeld is (carrier/land).