Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephyros
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 14:16
Hallo,

Ik heb al enige tijd last van het probleem dat mijn HTC Desire HD niet wilt synchroniseren met google agenda. Gmail en contacten gaan echter wel goed. Als ik kijk bij Instellingen -> Accounts & Synchroniseren en dan bij mijn google account zie ik agenda echter wel gewoon staan. Maar het 'sycnhronisatieteken' draait geen rondjes als ik hem laat synchroniseren om het zo maar te zeggen en blijft gewoon staan.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen, bij voorbaat dank.

Sephyros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 08:51

@r!k

It is I, Leclerq

Als je hem eens verwijderd en opnieuw toevoegt?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld al geprobeerd om de agenda-sync uit te zetten, te rebooten en de sync weer aan te zetten? (en eventueel nog eens te rebooten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephyros
Voor verwijderen van mijn google account moet ik hem terugzetten op bedrijfsinstellingen wat ik liever niet doe aangezien er vrij veel op staat qua apps en ook foto's, muziek, etc.

Sync uitzetten en dan rebooten heeft ook geen effect. Dit was ook, samen met verwijderen en opnieuw toevoegen het enige waar ik zelf op was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sephyros schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:13:
Voor verwijderen van mijn google account moet ik hem terugzetten op bedrijfsinstellingen wat ik liever niet doe aangezien er vrij veel op staat qua apps en ook foto's, muziek, etc.

Sync uitzetten en dan rebooten heeft ook geen effect. Dit was ook, samen met verwijderen en opnieuw toevoegen het enige waar ik zelf op was gekomen.
Succes

Als je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen dan blijven als je gegevens op je sd kaart staan zoals jee muziek en foto 's. Je apps zul je waarschijnlijk wel weer opnieuw moeten opzoeken. Maak ook nog ff een backup van je sms met smsbackup &restore., dan staan ze op je sd kaart.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Sephyros schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:13:
Weet je dat zeker? Ik kan op mijn Samsung Galaxy naar believe account toevoegen en verwijderen. Nou heb ik er 2 dus misschien dat je er minimaal 1 moet hebben. In dat geval, maak je gewoon een extra acocunt op gmail aan, voeg die toe aan je telefoon, verwijder je 'echte' op je telefoon om later weer toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Delete de Agenda-Opslag (/toepassingen beheren/) en probeer dan opnieuw te synce.
Dit hielp toen mijn agenda niet meer wil updaten.

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephyros
Ik heb een dummy account aangemaakt, echter laat hij me dan nog steeds niet wisselen.

Wat wel grappig is is dat zolang het dummy account en mijn eigen account tegelijk instelt hij wel gewoon normaal synchroniseert.
Pagina: 1