Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Aanpassing pagina Direct Messages

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Lieve Devvers,

Het is me meerdere keren gebeurd dat ik na het tikken van een enorme lap DM op 'wijzig eigenschappen' klikte. Dat is niet heel vreemd omdat normaal gesproken bij elk formulier de submit button onderaan zit. Maar daar hangt nu de satan knop 'wijzig eigenschappen'.

Resultaat van een klik is dat je opnieuw kan beginnen met je DM en dat is, zacht uitgedrukt, vervelend.

Nu is de oplossing volgens mij enorm simpel, gewoon standaard dat 'Eigenschappen'-panel dichtgeklapt laten zien. Ben je van het hele probleem af en is ook nog eens makkelijk te realiseren lijkt me. Dan staat ook de 'verstuur bericht' weer onderaan, zoals het usability-wise hoort.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Als je hem eenmaal dicht hebt geklapt wordt dat toch onthouden?

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
P_de_B schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:07:
Als je hem eenmaal dicht hebt geklapt wordt dat toch onthouden?
Dat zie ik nu inderdaad, maar kon ik niet ruiken. Ik weet dat ik niet de enige ben die het overkomt dus default ingeklapt zou voor mijn gevoel nog steeds beter zijn. Of, kan ook, een dikke waarschuwing, of je écht van je tekst af wilt. Of zorgen dat je de tekst niet kwijt bent.

Er zijn meerdere oplossingen zoals vaak. Het is gewoon vervelend dat je alles kwijt bent doordat je per ongeluk op een knop kan drukken. Dat is zoiets als per ongeluk met je rechter muisknop op 'format' klikken ipv 'copy' in Windows en dat je dan met lege harddisk zit. Hoort imo gewoon niet te kunnen zonder een bevestiging.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Standaard ingeklapt lijkt mij ook een goed idee, en is eenvoudig te realiseren :)

Intentionally left blank

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dan zie ik uit oogpunt van gebruiksvriendelijkeheid dat de deelnemers wel standaard zichtbaar zijn als dat kan, en dat de instellingen worden verborgen.

Like this:
Nieuwe DM pagina?

Verder ben ik ook wel eens een enkele keer deze 'onvriendelijkheid' tegen het lijf gelopen :).

[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 07-04-2011 13:34 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:26:
Dan zie ik uit oogpunt van gebruiksvriendelijkeheid dat de deelnemers wel standaard zichtbaar zijn als dat kan, en dat de instellingen worden verborgen.
* crisp agrees :)

dus bij deze aangepast :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.