In het artikel reviews: Dells 30-inch monster getest is de titel van de tweede pagina 'Prijzen en specificaties', maar volgens mij is de auteur vergeten de prijs te noemen. Aan de rechterkant bij 'gerelateerde producten' staan wel prijzen voor dit type.
Apart dat Dell niet tussen de winkels staat met een prijs. Bieden ze het niet aan op hun website?
Toch wel: http://www1.euro.dell.com...e_irrank=1&~ck=dellSearch
Toch wel: http://www1.euro.dell.com...e_irrank=1&~ck=dellSearch
@PcDealer
Je bedoelt met 'tussen de winkels staat', een pricewatch vermelding?
Je bedoelt met 'tussen de winkels staat', een pricewatch vermelding?
edit:
De reden ervoor staat hieronder.
[ Voor 21% gewijzigd door Cloud op 07-04-2011 10:44 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nee, de tweede naamval van Dell is Dells. "Dell's" is EngelsVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:40:
Er mist ook nog een ' in de titel, het is Dell's, niet Dells.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Misschien kijk ik er overheen of is het al ergens teruggekomen, maar waarom staat de auteur van de review nergens genoemd? Volgens mij is deze review toch door Kid Jansen geschreven?
[ Voor 12% gewijzigd door Dadona op 08-04-2011 16:04 ]
Als je de link opent, die in de TS staat, dan zie je onder de titel van het artikel 'Willem de Moor' staan. Dat is de auteur van deze review.
De userreview van Kid Jansen staat volgens mij nog niet online.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb Dell B2B toch een aantal keren zien langskomen in de pricewatch bij de U2711Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:43:
Dell zakelijk staat nooit in de pricewatch.
Zie hier: http://tweakers.net/pwlev.dsp?leverancier_id=736
In het Engels is het ook Dells. "Dell's'" is een samenvoeging van 'Dell' en 'is'. Je schrijft ook 'its computer' en niet 'it's computer'.Rataplan schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:15:
[...]
Nee, de tweede naamval van Dell is Dells. "Dell's" is Engels
Het gaat hier om een genitief, en de genitief is altijd 's in het Engels... Tenzij het woord in kwestie al op een -s eindigt. Dan is het gewoon een apostrof.hyptonize schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:13:
[...]
In het Engels is het ook Dells. "Dell's'" is een samenvoeging van 'Dell' en 'is'. Je schrijft ook 'its computer' en niet 'it's computer'.
[ Voor 4% gewijzigd door Borromini op 08-04-2011 16:19 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
hyptonize schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:13:
[...]
In het Engels is het ook Dells. "Dell's'" is een samenvoeging van 'Dell' en 'is'. Je schrijft ook 'its computer' en niet 'it's computer'.
'its' is een uitzonderinghyptonize schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:13:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door Rataplan op 08-04-2011 16:58 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ja dat had ik al gezien, maar ik las dat Kid Jansen bezig was met een review. Deze zou korter zijn dan de vorige (over de u2711, die zeer goed is ontvangen), dus ik dacht dat Tweakers hem had 'ingehuurd' om een artikel voor de frontpage te schrijven. Willem de Moor leek mij dan diegene de de review daadwerkelijk had neergezet. Maar goed, er komt dus nog een grote, mooie review.Cloud schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:08:
Als je de link opent, die in de TS staat, dan zie je onder de titel van het artikel 'Willem de Moor' staan. Dat is de auteur van deze review.De userreview van Kid Jansen staat volgens mij nog niet online.
Mijn review is een gewone gebruikersreview, die heb ik vannacht even voor half één geplaatst (link).
Ik had wel gevraagd of ik m'n review als redactionele review mocht maken, maar dat werd afgewezen, omdat alle redactionele reviews op het Tweakers.net kantoor in Amsterdam gemaakt moeten worden. Ik had de U2410 en U3011 toen al bij mij thuis in Enschede staan.
Verder hadden ze dus ook zelf een review op stapel staan, maar dat kreeg ik te horen van de product manager van Dell die me deze schermen geleend had, niet van Willem of Wilbert zelf. Hij had namelijk ook een U3011 aan Willem uitgeleend voor reviewen en het exemplaar wat ik heb getest is bijvoorbeeld ook bij Prad.de geweest.
Ik had wel gevraagd of ik m'n review als redactionele review mocht maken, maar dat werd afgewezen, omdat alle redactionele reviews op het Tweakers.net kantoor in Amsterdam gemaakt moeten worden. Ik had de U2410 en U3011 toen al bij mij thuis in Enschede staan.
Verder hadden ze dus ook zelf een review op stapel staan, maar dat kreeg ik te horen van de product manager van Dell die me deze schermen geleend had, niet van Willem of Wilbert zelf. Hij had namelijk ook een U3011 aan Willem uitgeleend voor reviewen en het exemplaar wat ik heb getest is bijvoorbeeld ook bij Prad.de geweest.
Ik las het in de review ja. Ach, als je op een andere manier aan review exemplaren kunt komen (ook in de toekomst) dan is dat zeer mooi.
Op deze manier kun je zelf ook een behoorlijk consistente reviewserie opbouwen. Ik kijk uit naar de review over de U2410, kijken of ik 'spijt' krijg van mijn afzeggen.
M'n review van de U2410 komt volgende week ergens. Daar heb ik nu ongeveer een kwart van af. Ik hoop daar vooral morgen veel vooruitgang mee te boeken.
Pagina: 1