Hoi Tweakers,
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn vader is jarig en ik wil hem een goede media streamer cadeau doen alleen ik lees zo ontzettend veel negatieve en positieve reviews van de zelfde apparaten dat ik niet meer weet wat aan te schaffen.
Wat ik zeker wil hebben:
1080p mkv video's vlekkeloos afspelen.
Ondersteuning voor DTS geluid (optie om te downmixen naar stereo moet ook mogelijk zijn, mocht de versterker een keer niet aangezet worden)
redelijke boot tijd
Fatsoenlijke, eenvoudige, die mijn vader kan begrijpen
Een Internet HD zou ideaal zijn.
Ik heb behoorlijk wat reviews en topics op tweakers gelezen maar elke media streamer lijkt wel iets mis mee te zijn. (Xtreamer, Netgear, Popcornhour, AC Ryan etc)
Ik zoek iets tot +/- 300 euro.
Any advice?
ps een pctje met xbmc is geen optie.
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn vader is jarig en ik wil hem een goede media streamer cadeau doen alleen ik lees zo ontzettend veel negatieve en positieve reviews van de zelfde apparaten dat ik niet meer weet wat aan te schaffen.
Wat ik zeker wil hebben:
1080p mkv video's vlekkeloos afspelen.
Ondersteuning voor DTS geluid (optie om te downmixen naar stereo moet ook mogelijk zijn, mocht de versterker een keer niet aangezet worden)
redelijke boot tijd
Fatsoenlijke, eenvoudige, die mijn vader kan begrijpen
Een Internet HD zou ideaal zijn.
Ik heb behoorlijk wat reviews en topics op tweakers gelezen maar elke media streamer lijkt wel iets mis mee te zijn. (Xtreamer, Netgear, Popcornhour, AC Ryan etc)
Ik zoek iets tot +/- 300 euro.
Any advice?
ps een pctje met xbmc is geen optie.