Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Ik ben in die periode druk bezig met fotografie voor de Dag van de Architectuur. Aanschuiven doe ik dus zeer waarschijnlijk niet.
[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]
pak je hier even mooie nieuwe DUO gebouw mee, Menzis gebouw, Gasunie idemMarkie schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:28:
Leuk initiatief, in het hoge Noorden!
Ik ben in die periode druk bezig met fotografie voor de Dag van de Architectuur. Aanschuiven doe ik dus zeer waarschijnlijk niet.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Phehistyr schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:45:
Zo, de pre-meeting voor Wageningers was ook een succes wat mij betreft.

Ik ga woensdag inventariseren en dan zou het fijn zijn als iedereen betaald heeft.
Momenteel zijn de voorspellingen voor volgend weekend erg goed (22 graden + volle zon).
*heeft er zin in, deze week al 2x gebarbecued, dus ik ben weer volledig in mijn ritme.
Hier is een (als het goed is) automagisch updatend plaatje van het KNMI:

Grote spreiding in de verwachting voorlopig, maar de meeste oplossingen zitten wel in de aangename hoek
En op de dag van de Bata is het de laatste 5 jaar mooi weer dus waar praten we over
[ Voor 11% gewijzigd door PowerUp op 28-04-2011 22:50 ]
Feli citruspers
Whahacitruspers schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 01:07:
Volgens de voorspelling schieten we zaterdag voornamelijk met een 15mm lens?
Gefeli Citrus!
Zelfs dan nog, weet je hoeveel er neit op die stapel lag
Menno had nog een tas vol dure meuk, Shaggy had genoeg bij zich om een steekwagentje te vullen
maar hier is een samenvatting:ik kom dus niet.
Als ik misschien nog in overlegd was gegaan met mn ouders,n dan had ik wellicht mogen gaan, maar dat is mijn keuze geweest (PUNT-waarom ik achter wege)
2e reden, ik kreeg za. ochtend een mailtje binnen over een BBQ bij vrienden,
ik wist het niet van te voren, t zal ook wel komen door het goede(BBQ) weer.
nieuwe mensen ontmoeten is nooit verkeerd, maar bij vrienden bivakkeren dito.
misschien ga ik de volgende keer wel.
doe in ieder geval de vriendelijke groeten van mij
ora et labora
Ik kom niet verder dan 20mm Full-Frame en dat vind ik persoonlijk al erg wijd.Zandpad schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 08:34:
Ik heb niets kleiner dan 18mm-op crop-.
Gefeli Citrus!
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb dan 2 Nikon-adapters bij (1 van G-Tus die ik dan terug geef), dus kan ik eens kijken hoe die presteert op f/2.8 (iets anders lukt niet, omdat ie geen diafragmaring heeft).jvdgeest schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:47:
Ik neem de Nikon 14-24 mee, voor diegene die van wijd houden
Dan hebben we er straks 2 in mn auto liggenGutteguttegut schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:56:
Same here, als ik kom gaat mn 8mm Samyang in de tas mee
Das minder dan mijn 18Universal Creations schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:35:
[...]
Ik kom niet verder dan 20mm Full-Frame en dat vind ik persoonlijk al erg wijd.
Zie hierboven, goede reden om de 14-24 een keer te proberen!jvdgeest schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:47:
Gebruik het echt nooit en 24mm op FF is me wijd zat.
Wel zin in de bbq, heb al bijna honger
Kan nog wel een 10 mm Sigma fisheye bij toch?
[ Voor 94% gewijzigd door Makkelijk op 01-05-2011 01:17 ]
Ik denk dat ik alleen mijn F100 en 14-24 meeneem, geen zin om de hele santenkraam mee te nemen in elk geval.jvdgeest schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 23:47:
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Jap, al zit de overstap naar FF er wel aan te komen. Daarnaast wil ik graag het gouden trio aan gaan schaffenjvdgeest schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:15:
Je zou eigenlijk iemand moeten vinden met de Tokina 11-16 of soortgelijks Zandpad, die is ideaal voor crop.
Hierboven had iemand interesse in een Tokina 11-16 of iets dergelijks, daar heb ik ook wel interesse in (op Nikon).
Verkapte note to self dit

[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 02-05-2011 10:40 ]
Net de bbq's schoongemaakt, dus daar kan het ook niet aan liggen
Zelfde verhaal hier....Makkelijk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:40:
Ik denk ik ga ook maar eens betalen, vergeet dat soort dingen altijd. Is rabobank internetbankieren dood..

Ik dacht ook echt dat het een internetprobleem bij mij was, was t echte shitMakkelijk schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:40:
Ik denk ik ga ook maar eens betalen, vergeet dat soort dingen altijd. Is rabobank internetbankieren dood..
en betaald!
Ik denk dat ik niet meer komG-Tus schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:36:
Ziet er naar uit dat het mooi weer wordt. Ook maar even last minute betaald.
Ik blijf erbij dat de lage opkomst komt door het topic te plaatsen in Workflow en niet Hardware, maarja, misschien is zo'n kleine BBQ meet wel leuker (intiemer).
Nomad wilde de gearsletten weg houden, maar nu je toch komt kan hij best naar hardware!G-Tus schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:36:
Ziet er naar uit dat het mooi weer wordt. Ook maar even last minute betaald.
Ik blijf erbij dat de lage opkomst komt door het topic te plaatsen in Workflow en niet Hardware, maarja, misschien is zo'n kleine BBQ meet wel leuker (intiemer).
Ik ben al 8 maanden clean, dus het valt mee.Makkelijk schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:20:
[...]
Nomad wilde de gearsletten weg houden, maar nu je toch komt kan hij best naar hardware!
Nomad schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:31:
Echt mannen hebben geen UWA.. .. mijne verkocht 2 maandjes geleden ofzo.
Gebruik het echt nooit en 24mm op FF is me wijd zat.
Wel zin in de bbq, heb al bijna honger
En vanaf een uurtje of 18:00 gaat de bbq aan vermoed ik, misschien wel eerder als ik al honger heb
Al weken niet gegeten toch?
Veel plezier en moge het vleesch (en bier) u allen smaken
Het is voor mij te krap allemaal, te veel werk, te weinig tijd en zondag ook nog eens moederdag....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Wil zien hoe jullie het vlees tweaken
[ Voor 17% gewijzigd door fragcompany op 04-05-2011 19:11 ]
Ik zie de feauteaux wel tegemoet hier!
Word er ook een contest gehouden wie wie onder de tafel krijgt met eten? Ik drink niet en ben een absolute held op sokken, maar maar met eten zou ik jullie verslaan
Sjekster, congrats!!
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Universal Creations
Citruspers
Phehistyr
Makkelijk
Zandpad
(powerup?...ga jij weer naar huis die avond?)
Dan weet ik qua ontbijt ook een beetje wat ik moet halen, kan jullie toch niet zonder ontbijt weer terug sturen.
De teller staat nu wel een stukje over 20 mensen die komen, dus dat is wel gezellig

Oh ik rij met Makkelijk mee dus het zou wel handig zijn als ik ook kon blijven slapen.Nomad schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:38:
Als ik correct het topic doorgespit heb blijven de volgende mensen slapen?:
Universal Creations
Citruspers
Phehistyr
Makkelijk
Zandpad
(powerup?...ga jij weer naar huis die avond?)
Dan weet ik qua ontbijt ook een beetje wat ik moet halen, kan jullie toch niet zonder ontbijt weer terug sturen.
De teller staat nu wel een stukje over 20 mensen die komen, dus dat is wel gezellig, mooi aantal denk ik.
net te laat, alle 300m2 is nu bezetwalletje-w schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:05:
[...]
Oh ik rij met Makkelijk mee dus het zou wel handig zijn als ik ook kon blijven slapen.
Ziet er prima uit
Als ik uit het huidige lijstje mag kiezen moet ik op één of andere manier steeds aan UC denkenDeathchant schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:10:
Word er ook een contest gehouden wie wie onder de tafel krijgt met eten? Ik drink niet en ben een absolute held op sokken, maar maar met eten zou ik jullie verslaan
offtopic:
Sjekster, congrats!!

[ Voor 21% gewijzigd door sapphire op 05-05-2011 22:33 ]
Eet ik zoveel?sapphire schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:33:
[...]
Als ik uit het huidige lijstje mag kiezen moet ik op één of andere manier steeds aan UC denken
@Nomad: ik ken nog wel een Nigeriaan die wel een 1Ds3 heeft liggen voor 300euro. Geld overmaken via Western Union.
okido.G-Tus schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:22:
Ikke ook blijven slapah.
Top, ik ga dan nog even opzoek naar wat monopoly geldUniversal Creations schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:25:
[...]
Eet ik zoveel?
@Nomad: ik ken nog wel een Nigeriaan die wel een 1Ds3 heeft liggen voor 300euro. Geld overmaken via Western Union.
[ Voor 53% gewijzigd door Nomad op 06-05-2011 00:02 ]
Nou qua formaat past er denk ik veel inUniversal Creations schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:25:
[...]
Eet ik zoveel?
Hij woont volgens mij het meest zuidelijk van iedereen die in dat lijstje staat, dus dat kan wel kloppensapphire schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:33:
[...]
Als ik uit het huidige lijstje mag kiezen moet ik op één of andere manier steeds aan UC denken

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
ongeveer net als jijzelf bedoel jeMoby schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 13:16:
Vlak thundertje niet uit, die heb ik live mee gemaakt qua vlees eten, en dat was niet al te gering.
Even voor iedereen:
Als je het adres niet kan vinden, bel me dan even: 0653921487 (sla hem sowieso even in je telefoon op, hartstikke handig
Je kan parkeren op het schoolplein, of bij de weg er 20 meter voor. Eenmaal op het plein moet je aan de rechterkant zijn van het gebouw. Daar is mijn studio en daarachter zit het grasveld met de bbq
Wordt prachtig weer, je hebt bijna geen bbq nodig om vlees te garen
Tot morgen allen, vanaf 15:00
ik zat dan ook heel treurig als enige een pilsje te drinken in het prieeltje met de Emmen meet
[ Voor 66% gewijzigd door Makkelijk op 07-05-2011 00:17 ]
I can't wait to shoot!
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Wil zeker een keer op een volgende meet ook komen, als die wat meer midden in het land ligt
Dat zat toch al bij het bedrag in?Nomad schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 10:28:
dacht ik. Een flesje goede whisky to the man upstairs en dan zijn zulke dingen goed geregeld
Ik raad The Balvenie aan, als je van een zachte whisky houd.
Gaat er nog iemand langs Heerenveen richting Groningen? Als je normaal gesproken via Hogeveen zou rijden zou je wellicht ook via Heerenveen kunnen gaan? De extra liter benzine betaal ik wel .
Ik hoop dat jullie allemaal veel plezier hebben en je wilt niet weten hoezeer me dit spijt.
Ik zie dat walletje-w ook al heeft gepost

[ Voor 17% gewijzigd door Makkelijk op 07-05-2011 13:19 ]
Mijn stukSjekster schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 14:00:
Phew. Dat wordt een extra stukkie vleesch voor de schrik
Eetsmakelijk