Vandaag heb ik mijn flytouch ontvangen die ik besteld heb bij yourtablets.nl. Er zit helaas niets meer dan een blaadje van 10x10cm bij met een paar engelse instructies. Echter hoe het apparaat aan en uit moet, lijkt logisch, maar schijnt het niet te zijn. Aandrukken gaat wel, je krijgt dan eerst een pinguin te zien, dan android, dat duurt nog best lang, en dan een scherm met pictogrammen onderaan en het weer middenin, ziet er mooi uit. Echter nu geeft het apparaat aan dat de batterij geladen moet worden. Haal ik de lader uit de doos, zit er wel een soort adapter bij waarmee hij in het stopcontact zou moeten passen, echter deze is hartvormig en past dus niet in mijn ronde stopcontact....gr. alle stopcontacten nagekeken, blijkt hij gewoon nergens te passen! Kan ik hem dus niet opladen, nu een mail naar de winkel gestuurd of ze ook een juiste adapter toe kunnen zenden. Ook het uitzetten van de flytouch is nog een vraag; is het de bedoeling dat je allejezuslang die knop indrukt? met kort indrukken of 3 seconden lukt het niet. Het lukte pas bij zo;n 10 seconden, maar dan krijg je meer het idee alsof je hem uitzet omdat ie vastloopt. Is dat de juiste manier, moet er niet ergens iets afgesloten worden?
Weet iemand of het internet dat erop zit werkelijk zo langzaam is, of aan mijn verbinding zou moeten liggen. Volgens mij is die wel aardig goed, maar dat leek hier niet bij.
Is er ook ergens een app of een link naar hyves, linked-in en twitter voor op je bureaublad? die kan ik nergens vinden of haal ik dat ergens in die market, waar dan?
Nou ja, jullie zullen me wel dom vinden maar het is allemaal nieuw voor me en ik hoop dat iemand een paar antwoorden kan geven.
n.b zijn eigenaren van dit apparaat tevreden over het gebruik?
waar haal ik een app om word/excel enz te lezen? die mogelijkheid zou er wel zijn volgens de beschrijving op de site....
ik ben benieuwd wie me wil helpen....!
alvast heel erg bedankt!
Edje
Weet iemand of het internet dat erop zit werkelijk zo langzaam is, of aan mijn verbinding zou moeten liggen. Volgens mij is die wel aardig goed, maar dat leek hier niet bij.
Is er ook ergens een app of een link naar hyves, linked-in en twitter voor op je bureaublad? die kan ik nergens vinden of haal ik dat ergens in die market, waar dan?
Nou ja, jullie zullen me wel dom vinden maar het is allemaal nieuw voor me en ik hoop dat iemand een paar antwoorden kan geven.
n.b zijn eigenaren van dit apparaat tevreden over het gebruik?
waar haal ik een app om word/excel enz te lezen? die mogelijkheid zou er wel zijn volgens de beschrijving op de site....
ik ben benieuwd wie me wil helpen....!
alvast heel erg bedankt!
Edje