Hallo,
Ik gebruik een opensource reserveringen systeem genaamd phpscheduleit die ik op het domein gezet heb.
maar nu zit ik met een probleem met mijn database
Voor ik het ging proberen op het domein heb ik het getest met xampp
Ik heb het hele systeem draaiend op een local ding via Xampp maar het lukt me niet om het via het domein werkend te krijgen
Ik zal eerst even wat uitleggen hoe en wat voor hosting ik heb:
Ik heb een personal hosting pakket van byte.nl waarbij de phpmyadmin op hun domein staat, en als je ingelogd bent op byte.nl kan je vanaf daar een database maken, en met daarbij een user die alleen read/write of readonly kan.
nou heb ik de SQL er goed opgezet en zonder errors via Phpmyadmin.byte.nl
maar nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn config.php goed dat ik die database kan benaren?
wat moet ik invullen bij:
*dbUser
*dbName
*tbl_prefix
*hostSpec
want mijn site geeft: Error connecting to database: DB Error: connect
ik heb het ook al op het forum van phpscheduleit zelf gevraagt maar die lijkt nogal leeg
Ik gebruik een opensource reserveringen systeem genaamd phpscheduleit die ik op het domein gezet heb.
maar nu zit ik met een probleem met mijn database
Voor ik het ging proberen op het domein heb ik het getest met xampp
Ik heb het hele systeem draaiend op een local ding via Xampp maar het lukt me niet om het via het domein werkend te krijgen
Ik zal eerst even wat uitleggen hoe en wat voor hosting ik heb:
Ik heb een personal hosting pakket van byte.nl waarbij de phpmyadmin op hun domein staat, en als je ingelogd bent op byte.nl kan je vanaf daar een database maken, en met daarbij een user die alleen read/write of readonly kan.
nou heb ik de SQL er goed opgezet en zonder errors via Phpmyadmin.byte.nl
maar nu is mijn vraag hoe krijg ik mijn config.php goed dat ik die database kan benaren?
wat moet ik invullen bij:
*dbUser
*dbName
*tbl_prefix
*hostSpec
want mijn site geeft: Error connecting to database: DB Error: connect
ik heb het ook al op het forum van phpscheduleit zelf gevraagt maar die lijkt nogal leeg
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 10:48 ]