Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mogelijkheid van e-mail verificatie in Joomla ?

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• DieRooie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-08-2023
Is het in Joomla 1.5 mogelijk dat een klant zijn gegevens op een formulier achterlaat, w.o. zijn e-mail adres. Als hij op verzenden drukt dan wordt er een mailtje naar hem of haar gestuurd met daarin een confirmatielink. Pas als hij op die link klikt, wordt het formulier echt verwerkt.
Klinkt vrij logisch, maar ik heb aardig wat gezocht en kom geen standaard form extensie tegen die dit ook kan.

Wie kan me verder helpen?

[ Voor 3% gewijzigd door DieRooie op 06-04-2011 17:37 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Aangezien we in PRG zitten: wat dacht je van zelf maken? Iets ontwikkelen is meer dan alleen wat plugins bij elkaar harken in een CMS ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• DieRooie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-08-2023
Ik plaatste het bericht inderdaad hier omdat hier de programmeurs zitten. Ik heb slechts wat basiskennis van PHP dus als er al iets op de planken ligt dan is dat handiger denk ik, aangezien de gehele site al in Joomla gebouwd is.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Tja, er zal vast iets op de plank liggen, ergens, bij iemand. Het is echter niet de bedoeling dat je hier naar scripts komt vragen. We zijn, zoals Creepy aangeeft, hier bezig met het zelf ontwikkelen van scripts en programma's.

Bij Joomla en andere kant en klare pakketten geldt vrijwel altijd: als je buiten het potje wilt piesen kan je er maar beter wat tijd in steken. De "standaard scriptjes" zijn wel te vinden, zodra je wat dieper wilt gaan zit je met twee opties: zelf bouwen of uitbesteden aan iemand die het wel kan. Voor dat laatste kan je terecht in Vraag & Aanbod.

Dit topic gaat op slot.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.