Toon posts:

Hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13

Quad

Doof

Dit kun je het beste in de BBG vragen..
En het is handiger als je de pricewatch gebruikt ipv de andere externe leverancier links ;)

Edit: Ik zou voor het geheugen zowiezo de QVL nalezen van het moederbord, vindt je op de website van de fabrikant.
Het is volgens mij wel zwaar overclocked geheugen..
Voor het mobo en de Cooler Master koeler ben ik wel mee akkoord :).

Kijk eens in de specslist van het mobo: Ondersteunde RAM-snelheid PC3-10600, PC3-8500, PC3-12800
Dus het uitgekozen geheugen zal dus niet werken.

[ Voor 117% gewijzigd door Quad op 06-04-2011 17:21 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Om even aan te sluiten op wat Quad zegt, heb je hier al eens gekeken in *LET OP* - Wat moet ik kopen?

Het is voor ons nu wel moeilijk om deze hardware te beoordelen zonder te weten wat het budget is en wat je eisen zijn.
Waarom heb je deze onderdelen gekozen en welke afwegingen heb je daarbij gemaakt? Wil je een gamebak, workstation of gewoon een pc met het oog op de toekomst? Ga je overklokken of moet hij juist stil zijn?

Kortom een heleboel vragen waarop ik het antwoord niet kan vinden in je startpost :)

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:10
Heb je al gemerkt dat je een voeding vergeten bent? (Tenzij je een stille pc wilt :+)

Rare vogel in spe

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Xesxen schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:58:
Heb je al gemerkt dat je een voeding vergeten bent? (Tenzij je een stille pc wilt :+)
Ook met voeding zul je de hd's niet horen hoor

Iperf

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:10
fish schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:12:
[...]

Ook met voeding zul je de hd's niet horen hoor
Ventilatoren, Processorkoelers (deze valt mee) en Videokaart (idem) en maken met voeding aan toch wel degelijk wat geluid.

Rare vogel in spe

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zoals al gezegd, dit gaat over een compleet systeem, daar hebben we het subforum Complete Systemen & Laptops voor, en daar staat niet voor niets bovenaan: *LET OP* - Wat moet ik kopen

Move PMG -> CSL en dicht.

Let trouwens ook even op Het algemeen beleid #quickstart - je topicstart voldoet niet echt aan de eisen die we hier stellen mbt eigen inzet en uitgebreide informatie, en je topictitel laat ook te wensen over.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.