The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Mute icoon bij video
rob_erwt schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:22:
we zijn wel geupdate ondertussen, maar het probleem bestaat nog steeds. Won't (of beter: can't) fix.
Volgens mij is dat vanaf versie 5 op te lossen met een custom skin: http://www.longtailvideo....lash-v5/14/building-skins
Ik weet alleen niet of het mogelijk is om in een skin enkel één element te vervangen
Ik weet alleen niet of het mogelijk is om in een skin enkel één element te vervangen
Intentionally left blank
Je kan dat wel doen, maar dan zit je alsnog met de background. Die kan je namelijk niet verwijderen. Om een of andere reden schijnen ze bij LTV niet te snappen dat zo'n button midden op je scherm gruwelijk irritant is. Flowplayer doet dat beter, maar daar heb je verder ook niet veel aan denk ik
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
En wat nu als je dat achtergrondplaatje transparant maakt?MueR schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:54:
Je kan dat wel doen, maar dan zit je alsnog met de background. Die kan je namelijk niet verwijderen. Om een of andere reden schijnen ze bij LTV niet te snappen dat zo'n button midden op je scherm gruwelijk irritant is. Flowplayer doet dat beter, maar daar heb je verder ook niet veel aan denk ik
Ik weet niet waar iedereen nou zo over loopt te mauwen, maar als je nadat je op Mute hebt gedrukt, in de video nog een keer precies op het geluidsicoontje drukt als je 't volume hebt teruggesleept. Dan heb je én geen geluid én beeld zonder schermvervuiling. Werkt perfect

[ Voor 8% gewijzigd door Jejking op 06-04-2011 14:00 ]
Dan heb je dus ook bij je play-button geen background meer; al zou je natuurlijk ook een play-icon inclusief background kunnen maken.Erkens schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:56:
[...]
En wat nu als je dat achtergrondplaatje transparant maakt?
Intentionally left blank
Vergeet dan ook het buffericoontje niet, maar als dat kan zou dat wel mooi zijncrisp schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:58:
[...]
Dan heb je dus ook bij je play-button geen background meer; al zou je natuurlijk ook een play-icon inclusief background kunnen maken.
Zelf gebruik ik altijd de mute functie van mijn pc/laptop zelf, dan heb je er nooit last van (hoewel dat natuurlijk een omweg is)
Doe ik ook vaak, maar ik vergeet dan nog wel eens te un-muten als ik de telefoon opneem (VoIP) met alle gevolgen van dien.Erkens schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:08:
[...]
Vergeet dan ook het buffericoontje niet, maar als dat kan zou dat wel mooi zijn
Zelf gebruik ik altijd de mute functie van mijn pc/laptop zelf, dan heb je er nooit last van (hoewel dat natuurlijk een omweg is)
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Ik heb nog wel eens mijn muziek aanstaan als ik een filmpje wil bekijken. PC mute is dan geen oplossing. Maar als work around zet ik vaak het volume zacht (uit). Maar een subtiel icoontje ipv een icoon midden in beeld is prettiger.Erkens schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:08:
[...]
Vergeet dan ook het buffericoontje niet, maar als dat kan zou dat wel mooi zijn
👑
Als je mute heb je altijd dat icoontje, als je het geluid helemaal naar beneden zet (wat wat anders is dan muten), dan staat het zo zacht dat je het niet hoort en zie je inderdaad geen icoontje. Maar dat is natuurlijk geen oplossing, maar een workaround.Jejking schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:58:
Ik weet niet waar iedereen nou zo over loopt te mauwen, maar als je nadat je op Mute hebt gedrukt, in de video nog een keer precies op het geluidsicoontje drukt als je 't volume hebt teruggesleept. Dan heb je én geen geluid én beeld zonder schermvervuiling. Werkt perfect
The devil is in the details.
Pagina: 1