Toon posts:

Windows 7 installatie duurt extreem lang

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal problemen met mijn Toshiba laptop van nog geen 3 maand oud. Op een gegeven moment wou deze niet meer opstarten en dacht dus dat het beter was windows opnieuw te installeren. Nu ben ik aangekomen bij het punt genaamd expanding windows files, ik ben nu een uur verder en de installatie is nog maar op 30 %. Is dit een bekend probleem en heeft iemand tips om de installatie sneller te laten verlopen?

Verwijderd

Tip 1: Doe een hardware check... dus in ieder geval je harddisk en geheugen. (heb je al eens met je oor op de laptop gelegen, hoor je iets klikken spinnen?)

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren hoorde ik om de 5 seconden een kleine piep, en tijdens de installatie hoor ik iets geratel maar dat is denk ik van de dvd. Ik krijg nu ook een foutmelding ( windows cannot install required files) error code: 0x80070002

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

inderdaad. Kijk vooral de HD na. De installatie wordt grotendeels naar je HD gekopieerd en vanuit daar verder afgemaakt. Als je HD beschadigt is zal het wegschrijven en lezen niet zo lekker gaan. -> lange installatie tijden en een trage pc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
oke zal de hd even nachecken, is het niet mogelijk om de installatie op een usb stick uit te voeren?

Verwijderd

Topicstarter
ik zie op andere forums ook dat mensen tips geven dat je tijdens de installatie de cd eruit haalt en er weer instopt, je krijgt dan een melding van windows en dan moet je gewoon op continue klikken. Dit zou de installatie versnellen? Ooit van gehoord?

• Lothlórien
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:15
maar wordt dan ook alles evengoed geinstalleerd? of zit je later alsnog met bugs.
Vanaf een USB stick kun je natuurlijk ook installeren. Zou je even op internet moeten zoeken hoe precies.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met de cd eruit halen en terugstoppen en als ik dan op continue klik sluit de setup gewoon af en begint opnieuw. Ik zal het met de usb stick even uitzoeken en het jullie laten weten. thx voor de tips iig.

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb via deze methode ( http://www.intowindows.co...tailed-100-working-guide/) windows op mijn usb stick geinstalleerd.

Installatie verloopt prima, gaat veel sneller dan normaal en eenmaal bij het expanding windows files deel gekomen gaat het ook veel sneller.

Echter na 10 minuten op ongeveer 30 % te zitten geeft hij de volgende foutmelding:

Windows cannot install required files. Make sure all files required for installation are available, and restart the installation. Error code: 0x8007045D

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-12 13:42
Hoe kom je aan je dvd? zelf gebrand of zat die bij de laptop? Als je zelf hebt gebrand als recovery cd of een gedownloade versie hebt ligt het misschien daar wel aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een windows 7 ultimate gamers edition gekregen van een collega, deze heb ik ook geinstalleerd op mijn pc en werkt prima. Ook meerdere keren opnieuw mee geinstalleerd, op de laptop stond al windows basic toen ik deze kocht. Hier heb ik ultimate ook eerder op geinstalleerd geen problemen, maar nu heb ik alleen maar problemen met het installeren.

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:56

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:17:
Ik heb een windows 7 ultimate gamers edition gekregen van een collega, deze heb ik ook geinstalleerd op mijn pc en werkt prima. Ook meerdere keren opnieuw mee geinstalleerd, op de laptop stond al windows basic toen ik deze kocht. Hier heb ik ultimate ook eerder op geinstalleerd geen problemen, maar nu heb ik alleen maar problemen met het installeren.
Dat is dus waarschijnlijk een illegale versie?

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:17:
"Gamer's Edition"? "Gekregen"?

Sorry, met illegaal spul kunnen en mogen we je niet helpen.

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:10
Als je Windows 7 Basic installeert, kunnen we je misschien helpen.

Rare vogel in spe

Verwijderd

Topicstarter
heb ik de cd niet van aangezien deze al geinstalleerd was toen ik de laptop kocht. Zat ook geen cd bij

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:13

Quad

Doof

Recoveryherstel van je laptop niet mogelijk?
Vaak bij opstarten van de computer, direct na de bios F12 oid.
Lees de manual van je notebook :).

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:47
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:23:
heb ik de cd niet van aangezien deze al geinstalleerd was toen ik de laptop kocht. Zat ook geen cd bij
Daarom moet je ook altijd je recovery Cd's zelf maken ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er niet al te veel verstand van, dus had ook geen idee dat ik dat had moeten doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
lol ik krijg nu zelfs deze foutmelding bij het formateren: error 0x80070057 Failed to format the selected partition

Verwijderd

Denk dat het toch echt aan iets zoals je HD ligt.

Dit probleem heb ik EXACT ook gehad toen ik een paar weken terug een Toshiba en HP heb
moeten maken voor iemand.

Uiteraard heb ik van alle versie's gewoon OEM dvd's liggen, mocht het je niet lukken kun je
altijd nog overwegen Microsoft eens lief aan te kijken (lees: bellen :+). Zelfs toen ik een/de
originele OEM x64 op USB had gezet met WinToFlash0.7 had ik NOG problemen.

Maar ook al had je een 'fake' editie gedownload en selecteer je netjes de versie die JIJ hebt
bijvoorbeeld in pliek en je gebruikt die, kun je m.i. netjes activeren met JOUW sleutel van je
3 maanden jonge laptop die VAST- en zeker ook een originele key onderop heeft staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2011 17:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
De orginele key van de home edition staat inderdaad achterop, maar dat heeft toch geen enkel zin aangezien ik windows niet eens kan installeren. Ik kan ook geen versie selecteren ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:33:
De orginele key van de home edition staat inderdaad achterop, maar dat heeft toch geen enkel zin aangezien ik windows niet eens kan installeren. Ik kan ook geen versie selecteren ofzo
Daarmee kun je ultimate dus niet installeren (lees:activeren).

Ik ga dit topic sluiten, je toont weinig inzet en het om hulp vragen met illegale software is *not done* op GoT. Probeer net gerust nogmaals met legale software.

Ik heb ook sterk het vermoedden dat "gamers edition" niet helemaal virusvrij is, maar zoal ik al zei: daar gaan we je niet mee helpen op dit forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.