Pc loopt vast bij openen mappen via netwerk

Pagina: 1
Acties:

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Hallo,

Ik heb het volgende rare probleem op mijn pc.
Als ik deze via het netwerk benader en dan een beetje door mappen heen ga bladeren (vooral als deze wat grotere inhoud bevatten), dan loopt mijn pc vast.
Als ik diezelfde pc viaremote desktop benader heb ik dit probleem niet als ik door diezelfde mappen heen blader.
Ook als ik lokaal op die pc werk dan loopt hij niet vast.

Ik heb pas een verse windows installatie erop gegooit en nog steeds is het probleem er.

Het enigste wat ik er op heb draaien is:

Windows 7
WAMP server
XBMC

Dat zijn eigenlijk de dingen die ik er voornamelijk op draai omdat hij aangesloten is op mijn tv.
Is er misschien een manier om een log-file te laten maken om te zien wanneer dat het misgaat, of hebben jullie zo ideen wat het zou kunnen zijn. misschien beklend probleem?

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
Mac_co,

Windows 7 heeft sowieso een event viewer die je kunt bekijken zie systeemtools.
Je probeerd vanaf je Windows 7 machine door mappen heen te bladeren en dan loop de machine vast.
Bekijk je dan de WAMP server of de XBMC?

Wat je kunt proberen is om de netwerk kaart driver te update of deze op 100mb full te zetten.

Neem aan dat je bekabeld zit of doe je het draadloos? kan anders ook nog signaal sterkte zijn,

gr
Bikkel-Rulez