Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook Vandaag 2010 geen items weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• rotij
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 14:32
Mijn collega heeft het volgende probleem. Sinds kort worden bij zijn "Outlook vandaag" geen items meer weergegeven. De instellingen staan allemaal goed. Als hij ook op Outlook vandaag klikt zie je ze misschien voor een seconde staan maar verdwijnen weer direct.

Heb laatste updates ook geïnstalleerd maar mocht niet baten. Iemand een idee?

Office 2010

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Gebeurt dit ook in Outlook Safe Mode?
Start-> Run; outlook.exe /safe
(let op de spatie in het commando)

Zo niet, dan wordt het zeer waarschijnlijk veroorzaakt door een add-in. Welke heb je geïnstalleerd staan?
Schakel ze allemaal uit en dan 1 voor 1 weer in (herstart Outlook steeds) om de schuldige te vinden.
Zie; http://www.msoutlook.info/question/88

Mocht het ook in Safe Mode gebeuren, doe dan een repair installatie voor Office. Hierbij gaan geen data of instellingen verloren, maar eerst een backup maken kan natuurlijk nooit kwaad.
Zie; http://www.howto-outlook.com/howto/backupandrestore.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Verwijderd

@rotij : iets meer inspanning gewenst graag, bekijk met name eens Het algemeen beleid #quickstart.
gelieve dus een duidelijke probleemstelling, eventuele oplossingen die je uitgeprobeerd hebt en de daarbij ondervonden problemen weer te geven.

• rotij
Hij had office 2007 standard. Toen werkte het al niet, heb toen office 2010 geinstalleerd (lag toch al klaar) met de hoop dat dit ook direct het probleem zou oplossen. Helaas niet.

Ik heb all invoegtoepassingen geprobeerd maar werkt helaas ook niet, ook herstel maakt geen verschil.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Welke versie van Internet Explorer wordt er hier gebruikt?
Outlook Today wordt nog steeds gerenderd door de IE engine. Probeer daarom eens IE te resetten of zelfs opnieuw te installeren.

Scriptblockers in IE en andere van dat soort trucks kan ook problemen geven.

Verder, als er een ander Outlook Today design gekozen wordt, zijn de resultaten dan hetzelfde?

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• rotij
Hij had IE7 en die heb ik zojuist naar IE8 geïnstalleerd, had ook geen effect. Er stond inderdaad een scriptblocker aan van McAfee en deze ook uitgeschakeld. Ook dat hielp helaas niet.

Ander design mag ook niet baten.

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08 14:44

littledreamer

Dingen enzo!

Misschien ergens iets mis gegaan met de rechten?

Ik heb in het verleden een vergelijkbaar probleem gehad, toen bleek dat de desbetreffende gebruiker te weinig rechten had op een aantal onderdelen van z'n eigen Outlook.
Pagina: 1