[GSM] Waar kun je nog een breed scala aan gsm's uitproberen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.036 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronim0
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:45
Ik wil voor het eerst een (soort van) smartphone gaan kopen zonder abonnement (dat wordt via mijn werk geregeld). Wil deze eerst uitproberen, want ik wil er een beetje een gevoel bij hebben. In Duitsland een keer gekeken en daar schijnt dat gewoon te zijn, maar hier hebben de winkels maar een zeer bepert assortiment werkend uitgestald.

Ik wil gewoon een beetje mee kunnen spelen om er bekend mee te raken, maar eventueel de mogelijkheid om te ruilen voor een ander model zou ook fijn zijn. Dat kan bij sommige winkels wel, maar dan alleen i.c.m. een abonnement.

De toestellen die ik nu voor ogen heb verschillen namelijk behoorlijk in prijs: Samsung S7230 Wave 723 (vanaf €140), Samsung S5830 Galaxy Ace (€250) of een Sony Ericsson Xperia Neo (€335?).
Ik wil best veel meer betalen als het veel beter functioneert.

Hebben jullie verder tips of ideeën bij winkels (Rotterdam e.o., maar kan ook wat eerder weg) waar de mogelijkheid is om ze uit te proberen of wellicht (internet)winkels die coulante regeling hebben m.b.t. ruilen?

Jeronim0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Bij de Media Markt in Rotterdam kun je altijd op de bovenste verdieping telefoons uitproberen :) Hier staan zo'n 100 telefoons denk ik :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:03
Zoals MensionXL al aangeeft kan je alle toestellen die als demo staat gewoon uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
En anders Saturn, vrijwel zelfde als Mediamarkt, misschien iets dichterbij. (Rotterdam Zuidplein)

[ Voor 13% gewijzigd door haribold op 06-04-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
en iedere telefoonwinkel, al dan niet van een provider.

Kom je wel es buiten ts? ;)

Volgens mij heeft The Phone House een regeling dat je binnen 2 weken een andere telefoon kan krijgen als hij niet bevalt. Maar volgens mij is dat alleen icm een abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-08 15:16
Ik denk dat de TS bedoeld dat hij de telefoon echt wilt gebruiken voor een dag o.i.d. en niet alleen in de winkel vast houden.

Het lijkt mij vrij zeldzaam, en als het dan wel kan zal het wel met verplicht abonnement zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

418O2 schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:22:
en iedere telefoonwinkel, al dan niet van een provider.

Kom je wel es buiten ts? ;)

Volgens mij heeft The Phone House een regeling dat je binnen 2 weken een andere telefoon kan krijgen als hij niet bevalt. Maar volgens mij is dat alleen icm een abo?
In telefoon winkels zitten ze aan irritante kabels en magneten.... sorry, maar dan kan ik er geen "gevoel" bij krijgen....
Maar goed, gelukkig hoef ik geen nieuwe foon uit kiezen :+

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adrB
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Bij Coolblue zijn er een aantal demo modellen in de balie waarop je een beetje kunt "spelen", zit ook in Rotterdam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat de boodschap duidelijk is en dit topic nergens meer naartoe gaat. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.