Mijn ventilator maakt een irritant lichtelijk tikkent geluid. Het gaat hierbij om een scythe slipstream 1200rpm 120mm. Deze fan is aangesloten op een 3-pin verdeel stekker op het moederbord. Zo kan je van een 3-pins aansluiting er twee van maken. Heb al een keer de fan weer terug gestuurd naar alternate, en nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Alternate had bij de eerste een fout geconstateerd in de elektra. De eerste fan had ik overigens ook nog gesmeerd in de kern, maar helpt dus niet als het in de elektra zit.
Wie kan mij helpen? Hebt een Antec p183 performance kast en moet dus wel redelijk kunnen zijn, maar dit is vervelend. Overigens kan ik mijn fans op het moederbord, maar instellen op twee snelheden in de Asus fanexpert. ZO rond de 800 tot 1000 rpm en 1200rpm.
Wie kan mij helpen? Hebt een Antec p183 performance kast en moet dus wel redelijk kunnen zijn, maar dit is vervelend. Overigens kan ik mijn fans op het moederbord, maar instellen op twee snelheden in de Asus fanexpert. ZO rond de 800 tot 1000 rpm en 1200rpm.