Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CKEditor uploaden van images

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 02:11
Ik ben nu al ruim een uur aan het kloten op CKEditor, een wysiwyg editor. Ik wil nu een optie maken dat je kunt bladeren op je PC voor foto's, en deze dan naar de server word geupload, en alles volledig word afgehandeld.

Ik vind deze documentie, van CKEditor zelf. Hier staat dat de file upload word afgehandeld, in een bestand uploader.php. Dit bestand moet je zelf maken. Ik heb geen flauw idee hoe je dit moet maken, zodat het samenwerkt met CKEditor. Wel kwam ik dit tegen, maar hiervan denk ik ook niet echt "AHA!".

Eigenlijk zoek ik dus iemand met ervaring, die me even kan uitleggen hoe dit moet gebeuren.

Alvast bedankt,
BlueCola

And that's how one and one makes three.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BlueCola schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:03:

Eigenlijk zoek ik dus iemand met ervaring, die me even kan uitleggen hoe dit moet gebeuren.
Kan iemand even...?

Support op 3rd party producten doen we sowieso niet aan; als je nou al een opzetje/testcase had waarin we wat zinnigs konden zien... Je weet donders goed dat we eigen inzet verwachten (en die inzet ook terug te zien in een topicstart).

[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 06-04-2011 00:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.