Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Verwijderd
Het antwoord
Zoeken
Dat is geen programmeren.
Er is niet één antwoord, er zijn meerdere manieren om dit te doen. Hoe ver ben je tot nu toe gekomen?
Er is niet één antwoord, er zijn meerdere manieren om dit te doen. Hoe ver ben je tot nu toe gekomen?
Begin eens met een het lezen van je cursus; als het daar niet in staat: andere cursus doen. Dit is wel heel basic. Verder mis ik nogal wat info zoals je kunt lezen in onze Quickstart. Open gerust een nieuw topic maar doe dat pas nadat je het nodige hebt geprobeerd en hou je dan aan die quickstart a.u.b.
Hint: kijk eens naar iteration statements
Hint2: Je hebt aan 1 variabele genoeg. Als je weet dat er 10 vragen zijn en je hebt 3 o's dan heb je 10 - 3 = 7 v's
Hint: kijk eens naar iteration statements
Hint2: Je hebt aan 1 variabele genoeg. Als je weet dat er 10 vragen zijn en je hebt 3 o's dan heb je 10 - 3 = 7 v's
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 05-04-2011 22:01 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.