[Blyk] beltegoed verdampt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:40
ik neem aan dat jullie allemaal Vodafone kennen. zij hebben een paar virtuele telco's die op hun netwerk zitten. Blyk is er daar een van. het is een jongereprovider voor mensen tussen de 13 en 29. ze zijn erg goedkoop en als ik tien euro opwaardeer krijg ik 3000 gratis SMSjes verdeeld over drie maanden, oftewel gratis sms voor mij. die tien euro beltegoed krijg je er ook bij en kan je gebruiken om bijvoorbeeld eem internet blox te kopen. nou heb ik dus aanstaande zaterdag mijn beltegoed opgewaardeerd met 10 euro. dat ging prima en ik kreeg de beloofde smsjes.

Nou krijg ik dus een kwartier geleden een SMS van vodafone dat mijn beltegoed te laag is. blijkt er dus ineens 9 euro afgeschreven. ik dacht eerst dat mijn laptop nog aan stond i.v.m. met theteren via bluethoot, maar dat was niet het geval. heeft iemand hier ervaring mee gehad en kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? 9 euro is zo'n beejte een halve maand zakgeld voor mij dus dat is erg veel XD.

is dit eventueel op te lossen met de klantenservice in de vorm van een coulanceregeling o.i.d? of ben ik gewoon mijn geld kwijt? ik kan zo 1-2-3 daar niets over vinden op http://blyk.nl/contact. en de help pagina werkt bij mij niet. overigens heb ik een samsung star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:11
Hebben ze geen bel status? Overzicht online ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hopjesvla79
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:33
Heb al sinds heugenis geen ervaring meer met prepaid, maar ik zou eerst eens achterna gaan waaraan die 9 euro is opgegaan, klantenservice lijkt me het meest voor de hand liggende....

Hi Ha Hopjesvla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je niet gewoon voor 9 euro gebeld? Met prepaid gaat dat volgens mij best rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 12:57
Niet ergens nog een betaalde sms-dienst lopen op je nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je 1200 belt kun je ergens in dat IVR-menu de optie vinden om te kijken wat de kosten waren van je laatste gesprek geloof ik. Kun je dat in elk geval uitsluiten. Ik heb ook al wel eens een broekzakgesprek had dat me €6 kostte.

En daarnaast is bellen bij blyk erg duur, dus dat gaat idd best snel.

[ Voor 13% gewijzigd door Compizfox op 05-04-2011 21:51 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw probleem komt vrijwel uitsluitend voor bij smart phones. Deze maken ongemerkt continu contact met internet. Je denkt dat alle uit staat, maar op de achtergrond is de telefoon elke keer met internet verbonden. Het maakt hier niet uit met welk Prepaid netwerk je belt.
Om het probleem op te lossen moet je goed naar je settings kijken. Hierbij moet het automatisch checken op nieuwe berichten uitstaan. Je vindt de aanwijzingen in je handleiding of via de winkel waar je de telefoon gekocht hebt. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
supersnathan94 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:37:
ik dacht eerst dat mijn laptop nog aan stond i.v.m. met theteren via bluethoot, maar dat was niet het geval. .
Mogelijk ligt hier de oorzaak, een laptop gaat heel anders om met data, dan een telefoon, pc-versies van een site zijn veel zwaarder, waarschijnlijk heb je dus je datalimiet verbruikt.
Afgezien daarvan is tethering bij de meeste providers ook niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Bij de klantenservice ga je waarschijnlijk ook niet verder komen.

Voor prepaid is het namelijk wat moeilijker om te achterhalen wat er is verbruikt. Dit ivm privacy redenen. Veel prepaidjes zijn ongeregistreerd en anoniem. Vandaar dat de telco daar moeilijker mee omgaat.

Bij abonnementen is het overigens een stuk makkelijker ;)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:40
ik ben er achter hoor. heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe dat kan. het schijnt dus dat ik gewoon voor 9 euro heb zitten internetten. das raar. ik heb een Samsung star en die maakt nooit automatisch verbinding met internet dus ik denk toch dat het wat met mij laptop te maken heeft. enfin ik heb me negen euro weer terug gehad als soort van coulance en daarmee is de kous af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersnathan94 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:53:
ik ben er achter hoor. heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe dat kan. het schijnt dus dat ik gewoon voor 9 euro heb zitten internetten. das raar. ik heb een Samsung star en die maakt nooit automatisch verbinding met internet dus ik denk toch dat het wat met mij laptop te maken heeft. enfin ik heb me negen euro weer terug gehad als soort van coulance en daarmee is de kous af.
Nette actie van ze dus :Y
Pagina: 1