Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Nu ben ik momenteel met een case-mod bezig en nu wil ik graag de heatsinks en dergelijke een andere kleur spuiten.

Ik weet niet of ik dit zomaar kan doen en of dat het überhaupt wel een goed idee is.

Tevens zit er een stevige airflow in de kast en dan hier nog een foto van het betreffende moederbord erbij:
Asus P5N32 SLI Plus
Afbeeldingslocatie: http://img801.imageshack.us/img801/8757/sam1001f.jpg

En als het gewoon kan moet ik dan bijvoorbeeld nog bepaalde verf ervoor kopen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verf isoleert redelijk, dus ik denk niet dat het handig is om het te schilderen. Ik heb het wel eens gedaan met een flink koelblok op een P3 600je in m'n knuffelkubus, maar dat ding werd amper heet, die Asusplankjes met Nvidia-chipset worden natuurlijk een heel eind heter.

Je hebt wel van die radiatorverf die ook warmte zou moeten geleiden, misschien dat je het daar eens mee kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

aan de andere kant zijn de heatsinks op een moederbord bedoeld voor een passief systeem, dus als je niet al te extreem overclocked en genoeg airflow heb zou het in theorie wel moeten kunnen mits je niet te dik verft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Ik heb laatst in het Casemodding forum eenzelfde vraag gesteld. De betreffende modder had zijn heatsinks ook overgespoten: Linkje
Indien de betreffende heatsinks niet echt warm worden zou het geen probleem moeten zijn. Airflow wordt dan wel belangrijk.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:22
Ik ben sowieso benieuwd hoe je met al die lamellen alles netjes gaat spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Com. Hunter
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-05-2017
Bedankt! Ik ga zaterdag dan gelijk even de stad in en een leuk kleurtje uitzoeken.

@Xessive ziet er trouwens netjes uit ^^ hoop mijn casemod Deze week ook op het forum goed gekeurd te hebben. Staat momenteel nog in schop een modje :)

Zal nog wel even een linkje posten als ik hier klaar mee ben :)
Gr,
Wijnand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Com. Hunter schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:35:
Bedankt! Ik ga zaterdag dan gelijk even de stad in en een leuk kleurtje uitzoeken.

@Xessive ziet er trouwens netjes uit ^^ hoop mijn casemod Deze week ook op het forum goed gekeurd te hebben. Staat momenteel nog in schop een modje :)

Zal nog wel even een linkje posten als ik hier klaar mee ben :)
Gr,
Wijnand
Da's niet mijn mod hoor, zo 'gek' ben ik nog niet. Ben nu wel die topics redelijk aan het volgen om wat ideeen op te doen. Maar mijn budget is daarvoor nog veel te beperkt :'(
Ik ben benieuwd naar jouw verrichtingen, hoop dat je snel toestemming krijgt!

Seriously? Nope, not a bit...

Pagina: 1