Hallo allemaal , ik heb een laptop Acer Aspire 1714Smi gekocht op 2dehands.be , hij komt van Walonie.
Ik heb de originele drivers erbij gekregen System-cd en Recovery-cd's.
Maar de System-cd is geschadigd krijg melding "Retail Fail en kan hem niet gebruiken , je ziet ook een gesmolten plek op de cd.
De recovery-cd's werken wel maar dat is XP Home French (Frans)
Ik kan mij niet registreren op de Acer site ook al weer zoiets vandaar dat ik hier ben.
Mss heeft iemand een oplossing allesinds ik zoek iemand die mss over dezelfde Aspire beschikt en die de System-cd en de recovery-cd's 1 en 2 nog heeft met de Nederlandse XP Home (Dutch) en dat ik dan contact kan opnemen met die persoon.
Ik heb gezocht op het net maar kan nergens zo'n System-cd en Recovery cd's bemachtigen.
De volledige benaming van de cd's luiden :
Aspire 1710 Series System CD Rev 1.0
Aspire 1710 Series Recovery CD Disk 2-1 Dutch (XP Home)
Aspire 1710 Series Recovery CD Disk 2-2 Dutch (XP Home)
Ik heb de originele drivers erbij gekregen System-cd en Recovery-cd's.
Maar de System-cd is geschadigd krijg melding "Retail Fail en kan hem niet gebruiken , je ziet ook een gesmolten plek op de cd.
De recovery-cd's werken wel maar dat is XP Home French (Frans)
Ik kan mij niet registreren op de Acer site ook al weer zoiets vandaar dat ik hier ben.
Mss heeft iemand een oplossing allesinds ik zoek iemand die mss over dezelfde Aspire beschikt en die de System-cd en de recovery-cd's 1 en 2 nog heeft met de Nederlandse XP Home (Dutch) en dat ik dan contact kan opnemen met die persoon.
Ik heb gezocht op het net maar kan nergens zo'n System-cd en Recovery cd's bemachtigen.
De volledige benaming van de cd's luiden :
Aspire 1710 Series System CD Rev 1.0
Aspire 1710 Series Recovery CD Disk 2-1 Dutch (XP Home)
Aspire 1710 Series Recovery CD Disk 2-2 Dutch (XP Home)