Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat]Save Draft van posts/TS

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ik zat al een tijdlang te denken of het niet handig was om een concept van je post op te kunnen slaan voor je hem publiceert, zodat je de opmaak kan controleren en kan wijzigen indien nodig.

Nu heb je wel de 'bekijk bericht'-button, maar die wordt tussen sessies niet bewaard, en dat kan knap vervelend zijn als je een grote TS aan het bouwen bent met een paar honderd regels aan RML-code. Mag je dus weer opnieuw beginnen als je even een drop in je internetverbinding hebt of je browser onverhoopt crasht. ;)

Op het moment gebruik ik een workaround om alles via Notepad heen en weer te copy-pasten en lokaal op te slaan, maar dat is natuurlijk verre van ideaal. Vandaar de request van een nieuwe feature:

Is het mogelijk om concept-posts op de server op te slaan en ze later weer op te halen zodat ze definitief gepubliceerd kunnen worden? :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:30

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Ongeveer, maar dan zodanig dat het aan een TS of antwoord-in-progress (en dus een thread ID) gekoppeld kan worden.

Wat ik me kan voorstellen is dat je zelf je eigen berichten-in-uitvoering gewoon kan lezen en bewerken in het board of in het draadje in kwestie, maar ze pas te zien zijn als je ze zelf op 'gepubliceerd' zet. Andere pakketten (oa. phpBB) hebben al langer zo'n functie.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Stoney3K schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:43:
[...]

Ongeveer, maar dan zodanig dat het aan een TS of antwoord-in-progress (en dus een thread ID) gekoppeld kan worden.
Je kan daar toch ook de link naar de thread even bij bewaren?
Wat ik me kan voorstellen is dat je zelf je eigen berichten-in-uitvoering gewoon kan lezen en bewerken in het board of in het draadje in kwestie, maar ze pas te zien zijn als je ze zelf op 'gepubliceerd' zet.
Hoe zou dat precies moeten werken dan? 'reserveer' je dan een plek in de thread, of komt de reactie bij publiceren dan alsnog onderin de thread?
Andere pakketten (oa. phpBB) hebben al langer zo'n functie.
Da's natuurlijk geen argument. De vraag is of er behoefte aan is, en of en waarom de huidige middelen die behoefte niet afdoende dekken. Persoonlijk zie ik eigenlijk meer in devtrack: Mogelijkheid om meerdere notepad's te bewaren als het gaat om het op een overzichtelijke manier 'uit het zicht' kunnen voorbereiden van meerdere posts.

Intentionally left blank