Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Adobe CS5] Trial vraagt om disk

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb zojuist een verse trial van Photoshop CS5 gedownload en die probeer ik nu te installeren. Nadat ie zichzelf naar een directory uitgepakt heeft, heb ik de Set-up.exe uitgevoerd, m'n selectie gemaakt en laat ik em beginnen met installeren. Ik installeer een trial, dus (nu nog) geen serial.

Vervolgens komt ie met de error:
Please insert Disk Photoshop CS5 to continue

Dat kan helemaal niet. Er is geen disk, het is een download! Dus wat wil hij nou dat ik doe? Ik heb al geprobeerd em als administrator op te starten, hoewel dat volgens de handleiding niet nodig is. En dat helpt dus ook niet.

Moet ik een *download* nou serieus gaan branden (of een iso--maken-met-weet-ik-veel-wat-voor-vaag-tooltje en die mounten) :? :?
Beetje slecht van Adobe hoor, dit.

Iemand een handige workaround?

Ik gebruik Windows 7 x64 SP0, uhm, 2GB geheugen, voldoende diskruimte. Verder niets bijzonders, volgens mij.

日本!🎌

Verwijderd

Als het een ISO is kun je een virtuele cd-rom drive aanmaken. Ik zelf gebruik hiervoor PowerISO dan kun je het ISO bestand mounten.

Nu weet ik niet of deze trial het photoshop bestand tijdelijk uitpakt. Anders zou je even op de vaste schijf een map kunnen aanmaken en hier alle data naartoe kopiëren en vandaar de setup.exe starten. Dit zou dan geen problemen meer moeten geven.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je de foutmelding al eens door google gehaald bijvoorbeeld?

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Desktop | Server | Laptop

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
subst <driveletter> <installerpath>?