Recorden van games topic

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Weet iemand een handig programma om me te recorden hehalve fraps want dat maakt je pc aan het laggen en niet een GB voor een minuut...

tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

timted3 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:29:
Weet iemand een handig programma om me te recorden hehalve fraps want dat maakt je pc aan het laggen en niet een GB voor een minuut...

tim
Wat heb je zelf gevonden? Waarom valt bijv. xfire af?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 12:57
Laat dat maar zitten.

[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 10:52
Fraps maakt je PC niet per definitie aan het laggen. Is een kwestie van de juiste video-codec, bit-rate en frame-size instellen.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

timted3 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:29:

tim
Dan doe je toch echt iets fout hoor, als Fraps dat bij je doet.... Dat, of je hebt niet zulke goede hardware om al mee te beginnen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
PlayClaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:39

Nakebod

Nope.

Ik gebruik tegenwoordig MSI Afterburner (2.2.0 beta als je ook audio wil recorden)
Beeld is ietswat donker, is ook nog maar net één van de eerste versies van MSI Afterburner die kan opnemen als ik het goed heb.
En wel gratis. En met een beetje optimale instellingen komen er relatief kleine bestanden uit, maar goede/acceptabele kwaliteit.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Van de users wordt verwacht dat ze zich actief opstellen en inzet tonen wanneer ze een vraag hebben. Dat is hier niet bepaald aan de orde dus lees je aub eerst even in en ga zelf op zoek naar mogelijke antwoorden. Al zie ik dat je al verscheidene hebt gekregen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.