Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Justout
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-08 16:25
Mensen,

Lange tijd ben ik bezig geweest met mijn pokemon journey @ Gameboid (gba emulator).
Nu ging ik een nieuwe rom installeren en heb dus mijn savegame gebackupped. (.sav bestand).

Nou rom geinstalleerd etc. nu wil ik mijn savegame gebruiken maar gameboid vraagt nu telkens naar .ss3 bestanden?? mijn .sav is niet te openen.

Dus ik ging een beetje uitzoeken wat voor file ie maakt als ik opnieuw ga opslaan. Dus ik mijn spel opgeslagen(ingame) en deze komt terecht in mijn root van de game onder een .sav bestand. Dus ik die .sav vervangen voor mijn oude .sav. (zelfde naam etc.)
Alleen dan staat er bij opstarten van gameboid "The save file has been deleted" en dan begint ie weer met een nieuwe game :(

Dat is dus hopeloze zaak en moet dus loaden via gameboid, maar die heeft alleen .ss3 ondersteuning.

Weet iemand hier een oplossing voor ?
Heb gezocht naar converters maar deze zijn niet te vinden.

Kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld, dus je reply is verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 05-04-2011 17:08 ]

• Justout
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-08 16:25
Ter verduidelijking :

Ik heb mijn game gesaved in-game. Deze wordt opgeslagen als een .sav bestand op mijn SD-kaart. Dit bestand heb ik opgeslagen.

Als ik deze savegame nu weer op dezelfde plek terugzet met pokemon erbij vindt hij de savegame niet en begint ie met een nieuwe game.

Wil ik mijn savegame loaden via gameboid dan vraagt ie voor een .ss3 bestand, welke ik dus niet heb.

Zou top zijn als iemand mij kon helpen !