Gamemania inruilactie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik heb gisteren een uitnodiging gekregen voor een opendeurdag in een Gamemania winkel in Brugge, België. Bij de uitnodiging zaten er verschillende voordeelbonnen, oa:

- krijg een game naar keuze bij het inruilen van drie games van hetzelfde platform
- krijg een 2e hands game naar keuze bij het inruilen van twee games van hetzelfde platform

Nu heb ik al af en toe eens zo'n actie zien passeren. Maar weet iemand of de game naar keuze dan ook van hetzelfde platform moet zijn als de binnengebrachte games? Heeft iemand daar al ervaring mee? Op de bons zelf staat geen verdere uitleg of kleine lettertjes, en ook op de pagina met hun inruilvoorwaarden vind ik er niets over. Enkel dat ze het recht voorbehouden games te weigeren.

Ik heb hier een aantal PSP games liggen die ik al lang niet meer speel, en ik vraag me af of ik dat kan ruilen tegen bv een PS3 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-06 08:45

Multensor

wtf

- krijg een game naar keuze bij het inruilen van drie games van hetzelfde platform

nee dus.

3x psp game inleveren is dus 1 psp game krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door Multensor op 05-04-2011 11:00 ]

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06 17:24
Ja, dat ligt eraan hoe je het leest...
een game naar keuze bij het inruilen van drie games van hetzelfde platform
Dan is het een ja...ik zeg: bel ze gewoon even om het te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Hetzelfde zal zowel slaan op de drie games als op de games naar keuze, waarom mensen in dit soort gevallen niet gewoon meteen bellen, maar eerder een topic aanmaken, blijf ik vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:40
Het is heel simpel. Koop je een PS3 game, dan moet je x aantal games inleven voor de PS3. Koop je een X360 game dan moet je x aantal games inleveren voor de X360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 10:32
Wat is die Game Mania in Leeuwarden een irritante winkel. Ik wou Infamous inleveren voor de inruil actie voor de PS4. Zeggen ze dat de Used waarde 2 cent te weinig is. Ik zeg nee, want volgens de regels op de site wordt dit afgerond naar 50 used waarde. Dan zeggen ze ineens dat je gelijkt hebt, maar wordt de game als nog geweigerd, omdat hij er al genoeg heeft. Ik zei dat ik ook kon ruilen met iemand voor Watchdogs, maar daar heeft hij ook al genoeg van. Ik kan de games wel inleveren voor een tegoedbon, geld of een tweede PS4 game er bij, maar niet èèn game alleen voor deze actie. Ik heb vijf winkels gebeld in de omgeving en ze doen allemaal niet moeilijk om die 2 cent en zeuren ook niet dat ze de games al hebben. Ik weet dat het een franchise winkel is, maar de naam Game Mania wordt hier wel slecht gebruikt. De eigenaar denk alleen aan zich zelf, want hij heeft het alleen over ik ik ik. Dit is gewoon geen service! Meer mensen die hier problemen hebben of hebben gehad?

[ Voor 5% gewijzigd door WhySoSerious? op 24-08-2014 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:23

BLACKfm

o_O

Beetje jammerlijke rant als je in de laatste regels aangeeft dat het gras elders wel groen is. Dan zou ik gewoon naar een andere winkel gaan als het daar wel goed geregeld kan worden.

Wat betreft het niet willen aannemen wegens een te grote voorraad vind ik dat goed recht. Als je veel aanbod hebt en de vraag blijft achter dan zit je straks met overschot, en dat wil je als winkel ook niet. En als je ziet wat voor woekerprijzen ze voor 2e hands games vragen wil je het daar niet eens kopen :).

Daarbij kick je een topic van 3 jaar oud :).

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:22
Wacht ondertussen op een Nedgame in Leeuwarden krijgen ze daar ook eens concurrentie :P
Die persoon die in LWD de winkel runt is wel wat een apparten één ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-06 12:46
Als je denk dat een topic onnodig gekicked wordt doe dan een TR en ga niet uitlokken

[ Voor 69% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2014 22:50 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
ongepast

Het is een leuke inruil actie en nu is je game meer waard dan als je hem zelf verkoopt. Deze winkel veranderd de acties van Game Mania naar zijn eigen voordeel en dus snap ik niet dat hij de naam Game Mania mag gebruiken. Ook de prijzen die op internet staan hanteren ze niet en zijn veel duurder.
Waarom zet je dan prijzen op internet als je de winkel selecteert die toch niet kloppen. Zet er dan bij van dit is een franchise winkel de prijzen zijn verschillend of zo.

[ Voor 110% gewijzigd door Chaoss op 25-08-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Als ik jou (WhySoSerious?) was zou ik gewoon geen zaken meer doen bij de desbetreffende GameMania. Een GameMania eigenaar die niet klantvriendelijk is en/of ingaat tegen het beleid van de keten kan je het beste op 1 manier straffen: met jouw portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:22
Praten met je Portemonnee is nog nooit effectief geweest met alles wat te maken heeft met games. Zeker als je kijkt naar de huidige industrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
Daar heb je gelijk in xelfer, maar dan zou ik nooit meer van deze acties gebruik kunnen maken.
Ik kan wel naar GM Heerenveen gaan, want daar doen ze niet moeilijk, maar dit kost mij ook weer benzine terwijl hier gewoon een GM om de hoek zit.
Ik heb al een klacht naar servicedesk gestuurd kijken of die wat kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Psyonara schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 01:46:
Praten met je Portemonnee is nog nooit effectief geweest met alles wat te maken heeft met games. Zeker als je kijkt naar de huidige industrie.
Nou ik praat sinds 2 jaar met mijn portemonee middels Steam en ik ben er nog steeds louter enthousiast over. En velen met mij, want Valve is/was het meest lucratieve bedrijf per medewerker ter wereld!
Andere games waarbij ik met mijn portemonee stem zijn Ubisoft titels, omdat ik alleen die nog wel piraat (als er wat interessants is) vanwege de shitty DRM (FC3 steam is door een vriend van mij niet aan de praat te krijgen door uplay).

Dus geef het niet op, nog tien jaar door de zure appel heen bijten.
Pagina: 1