Toon posts:

Draadloze microfoon set plus versterker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik ben opzoek naar een draadloze microfoon set plus versterker om steplessen mee te geven. Ik vroeg me af of mensen weten wat goed is en waar ik het kan vinden. Ik heb geen idee van de prijs en zou het op rpijs stellen als er een lowrange midrange en highrange systeem wordt gegeven. Als jullie iets kunnen samenstellen of me naar een site verwijzen waar ik dit kan vinden zou ik dat erg op prijs stellen.

Bij voorbaat dank
Tim

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 23:31
Hier in de buurt gaf iemand les met een Monacor TXA-1000CD. Een soort trolley met luidspreker/versterker/cd-speler en wireless microfoon onvanger in een. Alleen is zo'n beestje redelijk prijzig; zou tussen de 1000 - 1400 euro gokken.

• Maarce
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 15:59
Je kan ook kijken naar de Fender Passport serie, niet al te duur, en geeft best wat herrie.
Hangt natuurlijk wel af van de ruimte en de hoeveelheid mensen die je moet bereiken...

http://eurocase.nl/

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:04

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Het lijkt mij verstandig om een lokaal geluidsbedrijf(je) te zoeken wat ook dealer is van apparatuur: dit zijn toch wel vrij specifieke spullen waar je goede uitleg bij nodig hebt. Via internet lijkt me vooral handig als je al weet wat je nodig hebt etc.

Waar kom je vandaan (regio)?