Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feature] Topic Report "terugzien"

Pagina: 1
Acties:
  • 661 views

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-11 18:54

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Op dit moment is het zo dat als je een TR in een topic hebt gedaan het handje daarna rood is en je kan zien of je TR al gelezen is.

Leek mij handig als je een oude TR nog kan terugzien en kan editten voordat een modje hem heeft gelezen om dingen toe te voegen bijv.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Als je wat wilt toevoegen kan je toch een nieuwe TR aanmaken? Ik durf te wedden dat de modjes dat heus geen probleem vinden :).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, je kunt er gewoon een tweede aan hangen :)

Editten lijkt me een beetje onzinnig bij TR's. Sowieso, als je iets weer weg wilt halen heb je pech: mods kunnen met Inception-technologie berichten zien van voor hun edit :+

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

TheZeroorez schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:09:
Editten lijkt me een beetje onzinnig bij TR's. Sowieso, als je iets weer weg wilt halen heb je pech: mods kunnen met Inception-technologie berichten zien van voor hun edit :+
Topicreports hebben op dit moment ueberhaupt geen edit-functionaliteit, laat staan diff-functionaliteit.

Mijn mening: te veel werk voor te weinig verbetering.

Intentionally left blank

Verwijderd

Daar ben ik het mee eens. Vanuit het oogpunt van de gebruiker is het kunnen editen van TR's misschien nuttige functionaliteit, vanuit het oogpunt van de mods niet. Het is wenselijker om gewoon een nieuwe TR aan te maken.

Los daarvan krijg je dan weer allerlei discussies over wat er met de status moet gebeuren als een gelezen TR word gewijzigd.

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Het leek mij vooral handig om als je iets wou toevoegen en dat bijv alleen zou kunnen voordat een mod de TR heeft gelezen.
Ik zelf rag wel es op TR en denk later oh dit was er ook wel handig om erbij te vermelden. Maar als jullie modjes het niet erg vinden om zo nu en dan meerdere TR's te ontvangen dan is dat inderdaad geen probleem (:

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

DefLite schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:50:
Het leek mij vooral handig om als je iets wou toevoegen en dat bijv alleen zou kunnen voordat een mod de TR heeft gelezen.
Je zult in dat soort gevallen net zien dat terwijl jij nog aan het wijzigen bent een moderator het net aan het lezen is; vervolgens krijg jij een error voor je kiezen als je op submit drukt - dat lijkt me ook weinig gebruiksvriendelijk :P

Intentionally left blank

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

DefLite schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:50:
Maar als jullie modjes het niet erg vinden om zo nu en dan meerdere TR's te ontvangen dan is dat inderdaad geen probleem (:
Er hangen wel vaker meerdere TR's aan een topic dus of dat er nu 2 of 3 van 1 persoon zijn of 3 van 3 verschillende mensen, dat maakt niets uit :)

Daar komt ook bij dat een edit niet opvalt en een nieuwe TR wel.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Editen lijkt me inderdaad onnodig, terugzien zou soms wel handig zijn. Maar niet vaak wmb, dus wel met Crisp eens :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Het editten van een TR zou opzich niet nodig zijn. Wat mij wel handig lijkt is dat je je TR terug kunt zien, want nu stuur je een TR en daarna kan je die niet meer inkijken.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Ik vraag mij af wat het nut is van TR's inzien als je ze toch niet kan wijzigen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:54:
Ik vraag mij af wat het nut is van TR's inzien als je ze toch niet kan wijzigen.
Moet je eens kijken hoeveel TRs ik zet, en kijk naar de leeftijd en schat het aantal overlevende geheugencellen in ;) :+

Ik weet vrij snel al niet meer wat ik wel en niet per TR heb gezegd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Bij langer lopende topics kan het ook handig zijn om terug te zien of je iets al een keer hebt gereport of niet :)

The devil is in the details.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Modbreak:Featurerequests zijn voor LD

LA- > LD

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

TheZeroorez schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:09:
Inderdaad, je kunt er gewoon een tweede aan hangen :)

een edit in een edit in een edit?

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
zeef schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:27:
[modbreak]Featurerequests zijn voor LD

LA- > LD[/modbreak]
Wups ja dat topic bedoelde ik... D en A lijken zo op elkaar he |:(

Maarja zo te zien vind bijna iedereen het handig behalve de modjes zelf :p

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:10
Ik vind 't ook niet nodig. Je kan altijd een nieuwe TR plaatsen of een 'Schop een modje" topic openen.

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09

Standeman

Prutser 1e klasse

Hahn schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:58:
Bij langer lopende topics kan het ook handig zijn om terug te zien of je iets al een keer hebt gereport of niet :)
Ik heb geen problemen met dubbele TR's :) Het zou misschien voor tidyness "leuk" zijn, maar dat is ook alleen maar oppervlakkig.
DefLite schreef op woensdag 06 april 2011 @ 01:56:
[...]

Wups ja dat topic bedoelde ik... D en A lijken zo op elkaar he |:(

Maarja zo te zien vind bijna iedereen het handig behalve de modjes zelf :p
Maar dat zijn dan ook een beetje rare figuren. :Y)

[ Voor 31% gewijzigd door Standeman op 06-04-2011 08:37 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voor de crew hoeft het dus iig niet, dus ik blijf bij mijn oorspronkelijke standpunt. Hoewel ik kan begrijpen dat het voor sommigen misschien aardig kan zijn om eigen topicreports in ieder geval te kunnen teruglezen weegt dat imo niet op tegen de inspanning die vereist is om dat mogelijk maken. Je zal het dus moeten doen met de recent geintroduceerde topicreport-statusindicatie...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.