If water polo was easy, it would be called football
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd dat je videokaart het begeven heeft. Als het alleen aan het scherm had gelegen, had je nog wel beeld op een extern scherm moeten krijgen.
Verwijderd
Hij zegt dat de ledjes en fans niet meer aan gaan, dan gok ik op problemen met de power supply of kortsluiting.
Fans en leds gaan idd aan. Ik heb de behuzing van het beeldschern gedemointeerdf . De backlight lijkt niet te branden. Maar dan zou ik ook beeld moeten krijgen met een zak lamp
99,999% zeker dat dit je chipset is. De Acer 5100 staat hier bekend om, reparatie is wel mogelijk
Weet je ongeveer de reparatie kosten?
kickje
Ik denk dat heel je moederbord vervangen moet worden wat aardig wat gaat kosten. Volgens mij kan je beter een nieuwe kopen. Dan ben je misschien toch iets duurder uit (misschien dat niet eens), maar je heb dan een veel snellere laptop. Als je dan een model koopt waar nog een extra HDD bij geschroefd kan worden, kan je gelijk bij de data van je oude laptop. (kan natuurlijk ook op andere manier, maar zo heb je ook gelijk meer HDD ruimte erin.) 
Ik heb namelijk bij een aantal mensen waar een moederbord vervangen was bij een oude laptop een rekening van ~300 euro op de mat zien vallen, waar je dus bijna een nieuwe laptop van kan kopen die ook nog is sneller is dan hun huidige laptop.
Ik heb namelijk bij een aantal mensen waar een moederbord vervangen was bij een oude laptop een rekening van ~300 euro op de mat zien vallen, waar je dus bijna een nieuwe laptop van kan kopen die ook nog is sneller is dan hun huidige laptop.
Pagina: 1