Samsung HD Garantie. Hoe precies, en Upgrade mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Hoi

In mijn fileserver zaten tussen de 1.5 en 2Tb Disken nog 2 samsung 500GB schijven.
Die moesten plaatsmaken voor grotere. En ik ben dus ook alles er af aan het kopieren.
Helaas kom ik er nu achter dat 1 van die 2 stuk is.
Sommige bestanden zijn niet goed leesbaar, en de bad sector count vliegt met schrikbarende stappen omhoog.

Tot zover het slechte nieuws, het goede nieuws is dat
- er toch niet veel on-opnieuwdownbaars op stond. ;w
- ik volgens de waranty checker nog 1 (Van de 5) jaar garantie heb :)

Alleen nu heb ik een paar vragen, dus hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft.
A. Volgens wat ik begrepen heb kost mij dat dat, eenmalig verzend kosten naar een reparatie bedrijf.
en die sturen mij dan kostenloos een gerefurbishde op. Klopt dat ?

B. Ik zou echt niet weten wat ik met een andere 500GB schijf moet en 7 euro verzendkosten betalen, en dan hopen het ding op marktplaats voor 12 te verkopen trekt me ook niet echt.
Iemand een idee of het ook mogelijk is met bijbetalen een grotere te krijgen ?

(ik zwem al in de externe disken, voor iemand met dat idee komt trouwens)

@bastiaan.
Sorry vergeten te vertellen, de zelfde vraag vrijdag al via de garantie website aan samsung zelf gesteld.
Vooralsnog niks gehoord. Ik hoopte dat een tweaker die dit pad al een keer doorlopen had misschien het antwoord al wist.

[ Voor 15% gewijzigd door heuveltje op 04-04-2011 21:47 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:21
Lijkt mij dat je deze vragen beter kunt stellen aan samsung zelf ?

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanCM op 04-04-2011 21:40 ]

Verwijderd

Je kunt zelfs beargumenteren dat er -indien er sprake is van garantie- er ehlemaal geen kosten mogen zijn, dus ook geen verzendkosten.

Of je de mogelijkheid hebt om groter te vragen met wat bijbetaling, daar kunnen wij onmogelijk antwoord op geven. Gewoon even via het garantiekanaal regelen!