Ik heb de gewoonte om bestanden die ik gebruik op een USB stick mee te nemen en zo nu en dan een back-up te maken op mijn thuis-PC. Sinds kort heb ik Windows 7 geinstalleerd en levert dit problemen op. Het probleem is als volgt:
- kopieer ik de bestanden van USB naar een lege map, dan gat dit met ongeveer 15Mbps en ben ik in een paar minuten klaar.
- als ik kopieer naar de map waar de rest van mijn bestanden staat en kies ik 'vervangen', dan zakt de snelheid naar enkele kpbs en duurt het kopieren 20+ uur.
Na wat googlen heb ik externe differentiële compressie al uitgeschakeld, maar het probleem blijft bestaan.
Kan iemand helpen?
Setup:
Asus M4A88T-V EVO/USB3 (USB 2 in gebruik)
OCZ Vertex 2 120GB
2x Samsung 2TB
- kopieer ik de bestanden van USB naar een lege map, dan gat dit met ongeveer 15Mbps en ben ik in een paar minuten klaar.
- als ik kopieer naar de map waar de rest van mijn bestanden staat en kies ik 'vervangen', dan zakt de snelheid naar enkele kpbs en duurt het kopieren 20+ uur.
Na wat googlen heb ik externe differentiële compressie al uitgeschakeld, maar het probleem blijft bestaan.
Kan iemand helpen?
Setup:
Asus M4A88T-V EVO/USB3 (USB 2 in gebruik)
OCZ Vertex 2 120GB
2x Samsung 2TB