Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Free sitbuilder

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Weet iemand een SIMPELE makkelijke free site builder ik wil namelijk een site voor onze clan maken en hij moet handig zijn ik heb geprobeerd om te werken met publicher maar dat is al weer te een beetje te h0og gegrepen voor mij, Graag zonder HTML codes

Alvast Bedankt

Tim

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Google is je vriend!

b.v. http://www.come2me.nl/ maar er zijn denk ik nog wel betere. Kunt ook via google een website maken, https://sites.google.com/. Dat adres wat je dan krijg kun je later weer een .tk van maken dan heb je niet zo'n lange link :) http://www.dot.tk/nl/index.html?lang=nl

[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 04-04-2011 20:14 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• timted3
Kijk we hebben al een site maar dat doen we met een onbegrijpelijk programma, come2me ken ik al en ik vind het echt niet fijn werken en het is niet echt een site builder dat op je pc staat, google heeft voor mij te wijnig opties bijv een accounts maken op site en forums enz enz

Mvg
tim

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:26
Installeer gewoon een CMS?

• timted3
Wat is een CMS ?

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Serieus als je een site wilt met een forum e.d. dan vrees ik dat dit niet gaat lukken wanneer je het probeert met Publisher. Ik zou me dus maar even goed gaan inlezen over hoe een website / forum werkt want volgens mij heb je geen flauw idee wat je aan het doen bent.

Dit is ook niet iets wat even in twee of drie stappen is uit te leggen via een forum als je er nog werkelijk niets van snapt. Je kunt je dus het beste eerst uitgebreid inlezen en dan wat dingen proberen. Als je dan nog ergens specifiek vastloopt kunnen we je daarmee wellicht wel helpen.

[ Voor 46% gewijzigd door ik222 op 04-04-2011 20:24 ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Komop!! |:( Niet binnen een minuut vragen wat je binnen een minuut gegoogled kan hebben! CMS is toch wel een van de meest bekende termen in internet-land en zo niet, dan leer je hem heel snel kennen.

Wel een beetje meewerken, he?!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

De devschuur is niet de plek om te vragen naar software die met een paar drukken op een knop een voleldige website voor je genereren. Als je software zoekt kun je beter bij Client Software algemeen kijken. Houdt echter wel in je achterhoofd dat toversoftware niet bestaat. Je hebt geen software die precies die site die je wilt genereert zonder dat je er zelf wat voor hoeft te doen.

Tot slot, de volgende keer dat je weer een topic start wil ik je aanraden om eerst zelf even wat voorwerk te doen. Hier op tweakers verwachten we wel iets meer eigen inzet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.