Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

problemen oude geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 14:45
Voor een oud PCtje dat we in ons studentenhuis als 'joetjoep&muziek' speler voor de TV gebruiken, wil het maar niet lukken om het geluid goed te laten werken.

Het lijkt er op dat hardware accelerated geluid wel werkt en al het softwarematige geluid werkt niet.
Het gevolg is dat bijv. Spotify wel werkt, maar bijv. flash of html5 videoplayback niet. Daarmee is het dus nog geen joetjoep PC.

Ik heb al veel geprobeerd met de drivers, maar het lijken erg brakke drivers. Ik wil me daarom richten op dat hardware vs niet-hardware geluid.
Ik heb al gezocht of flash hardware accelerated geluid heeft maar daar lijkt het niet op. Ook in chrome zie ik geen optie daarvoor...
Naja; iemand nog ideeën waar ik een oplossing moet zoeken?

Mixed Reality dev

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:40

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Wat voor geluidskaart is het eigenlijk?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"joetjoep PC" :?

Maar even los daarvan, we hebben hier op GoT geen glazen bol. Als je ons niets vertelt over wat voor hardware je hebt kunnen wij er geen barst over zeggen. Daar komt bij dat Overige Hardware geen dumpbak is; het subforum Audio & HiFi is er niet voor niets.

Zie ook:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.