In november 2010 is ook van mijn laptop het moederbord vervangen. De service van Dell was uitstekend. Na een telefoontje stond de volgende dag de koerier voor de deur en na een week kwam de XPS gerepareerd weer terug. In februari, ik was op dat moment in Zuid Afrika, viel de laptop weer uit. Weggebracht naar een computerwinkel en na onderzoek was de conclusie: grafische kaart stuk. Een reparatie onder (Nederlandse)garantie was niet mogelijk dus maar gewacht tot de terugkeer in Nederland met de eerdere goede ervaring in gedachte. Dat viel vies tegen. Dell wilde de klacht pas in behandeling nemen nadat 89 Euro was betaald voor de (telefonische) foutanalyse. Dit omdat de laptop nu ouder was dan 3 jaar. Na de internet overschrijving werd er gezegd dat het 6 dagen zou duren voordat de betaling in het systeem zichtbaar zou zijn. Nadat ik hierover mijn ongenoegen had geuit was het mailen van een kopie van de overschrijving ook goed. De analyse van de fout door de Zuid Afrikaanse winkel werd terzijde geschoven met de opmerking dat de technische dienst zijn eigen procedures heeft. Na vele uren aan de telefoon werd nu eindelijk gestart met het opsporen van de fout. Eerst een scherm test en daarna werd gevraagd om de voeding aan te sluiten. Ik had in een eerder telefoontje al uitgelegd dat de voeding dan direct uitschakeld en er dus een sluiting in het moederbord zit, maar toen was mijn klacht nog niet in behandeling genomen. Nu werd direct gezegd dat dit een probleem met het moederbord is en dat het onder garatie zal worden vervangen. Dit was donderdag dus de volgende dag zou de koerier de doos brengen. De hele dag gewacht en 's middags bleek er opeens een doos voor de deur te liggen. De laptop ingepakt en mail gestuurd naar het opgegeven adres. Ik werd snel teruggebeld dat de koerier maandag de doos komt ophalen. Het is nu 6 uur dus die komt niet meer maar wel weer een hele dag voor niets zitten wachten. Ik heb het wel gehad met Dell.
Ik denk dat je beter je verhaal had kunnen plaatsen in het blog gedeelte van tweakers.net
http://tweakblogs.net/.
En misschien ook gelijk je tekst wat overzichtelijker maken.
En misschien ook gelijk je tekst wat overzichtelijker maken.
Het is mij totaal onduidelijk waar je met je verhaal heen wil. Bovendien poast het qua onderwerp niet in CSL. Resultaat is een slotje.
Dit topic is gesloten.
![]()