Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 09:31
Weet iemand of de solcon sip server standaard te gebruiken zijn met een internet/telefoon pakket of zijn dit aparte diensten. ??

Aangezien ze de sip.solcon.nl wel op hun server adressen lijst laten zien.
en kon niet echt een antwoord vinden bij solcon als het om vragen ging daar over

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:23
Volgens mij heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Als je die hebt is er niets aan de hand. Waar het niet dat ze die afaik enkel uitdelen als je ook een nummer bij ze afneemt ;)

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 09:31
we nemen ook de telefoon bij hun af :)

mocht iemand me een keer willen helpen dan plaats ik een screen van de instellingen minus password en username en dergelijke want ik weet veel van computers maar hier stokt het even.

edit : Laat maar :) heb het nu door dat solcon heeft hem nog niet helemaal over genomen mijn nummer duurt nog 4 dagen kan wel uit bellen maar niet binnen krijgen en gegevens voor bellen via sip werken dan ook nog niet :( (iedergeval dat denk ik)

[ Voor 105% gewijzigd door goakiller900 op 04-04-2011 05:09 ]