subforum voor reparaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Ik heb dit weekend met deze truc een laptop opnieuw tot leven gebracht. Het lijkt mij mooi om dit soort hardware reparaties in een apart "Fix it" sub forum onder te brengen. Dan komen er misschien veel meer bij, en dat zou natuurlijk heel mooi zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Sir Isaac op 03-04-2011 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Er moet vraag naar een subforum zijn, en dat is er niet. Een nieuw subforum met een aparte naam voor iets waar we nu andere plekken voor hebben, zal echt niet betekenen dat er ineens tientallen van dit soort topics geopend worden terwijl dat nu niet gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals eigenlijk bij alle aanvragen voor een nieuw subforum: waarom denk je dat hier dusdanig veel interesse voor is dat het een geheel subforum rechtvaardigt?

Daarnaast kan de redactie hier niet zoveel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Gewoon je oplossing posten, de search zorgt voor de rest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat trucje past nou al prima in Processors, Moederborden & Geheugen - want waar kom je nou automatisch terecht met vragen over een dood moederbord?

Je stelt dus impliciet ook voor om topics niet langer op het betreffende onderwerp, maar op de erop uitgevoerde actie te sorteren. Dat lijkt me nogal een ingrijpende wijziging, die beter met tags opgelost kan worden - het alternatief is een complete overhaul van de forumorganisatie en dat zie ik er niet snel van komen. En het wordt ontzettend druk in het rondklooiforum :)

Verder is dit niks voor Geachte Redactie. Forumaangelegenheid, dus move naar Lieve Adjes :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We hebben al absurd veel forums waar nieuwe gebruikers gewoon vaak niet wijs uit worden. We doen er veel beter aan om alles samen te houden en de mogelijkheden om spul uit te splitsen door middel van tags te verbeteren. Helaas moeten we daarvoor wel wachten op een technische verbetering die kostbare devtijd gaat kosten. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1