• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Wie heeft hem, en vooral; hoe bevalt'ie? Ik zit er over te denken om zo'n geval aan te schaffen, maar ben nog niet geheel overtuigd of het niet beter is om nog ff te wachten. Dus, wie kan mij vertellen hoe hij bevalt?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 15:46
Wat kost ie eigenlijk ongeveer want hij lijkt mij ook wel bot!

Advanced sheep-counting strategies

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-03 11:41

Zeeuw

5.6

Ik heb er 1
nog nie echt veel gebruikt want waneer luister ik nou 10 uur achter elkaar muziek.
Na de zomer kan ik meer vertellen -> 15 uur :( in de bus naar spanje.
Maar naar albums switchen gaat makkelijk, alleen jammer dat je niet kunt forwarden in mp3 mode, kan wel met een audio Cd
En het begin kost even tijd want dan zoekt ie hoeveel nummers erop staan en hoeveel albums
Dus...
nog meer vragen?

Read the badge, Bitch!

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:06
Op Saturday 17 March 2001 19:36 schreef BrammeS het volgende:
Wat kost ie eigenlijk ongeveer want hij lijkt mij ook wel bot!
Pricewatch: http://www.tweakers.net/pricewatch/11801
Informatique FL 19,50 FL 549,-

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 16:50
Er gaat nog wel vaak iemand in m'n familie op vakantie, op Schiphol is'ie 399 guldentjes...

Ik heb nog wel wat vraagjes; kan dat ding ook subdirectory's aan? Dus dat je per artiest per album op CD fikt? Is de koptelefoon echt zo slecht? Welke info krijg je allemaal op het display. Vragen, vragen vragen ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

koptelefoon is behoorlijk irritant en groot ja. Hij kan subdirectories aan. Qua info krijg je niet veel op je display, alleen welk nr album het is en de tijd enzo.

Verwijderd

Nou ja, daar dit 8 maand oude topic toch al omhoog getrapt is... :)

De Expanium 101 is groot, zwaar, ondersteunt geen ID3 tags, en is erg langzaam bij 't inlezen van een CD-ROM (en nog veel trager bij CD-RW). En die oordopjes zijn inderdaad niks.

Maar als je die doppies vervangt door iets beters (ik gebruik Philips HS800 oorwarmers :)), dan klinkt 't dingetje prima, en valt 't "hij kan niet hard genoeg" probleem meteen weg.

Verwijderd

hehe, expanium is klein en mooi :P , over welke expanium hebben we het hier eigenlijk ? ;)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik wil waarschijnlijk de eXpanium 501 kopen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvreede/alg/expanium501.gif

:9~

Maar ik ga nu vooral op het erg mooie desig af :) Het ding kost ongeveer 530 piek, en heeft ook ondersteuning voor ID3 weergave :)

Heeft iemand dit ding al, en kan hij/zij mij daar misschien wat meer over vertellen? :)

Verwijderd

ik heb de Exp. 101 bijna 2 jaar, en bevalt me nog steeds prima :)

Verwijderd

Ik heb hem een jaar(101 dan) en mij bevalt hij ook prima alleen het batterijgebruik valt een beetje tegen.

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-03 14:44
Ik heb ongeveer een maand de 401 en die bevalt me prima. De geluidskwaliteit is erg goed (basweergave). Het apparaat is klein en heeft een goede esp. Het enige nadeel eraan is dat de batterijen maar een uur of drie meegaan (1 LR6). :(

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Verwijderd

De batterij levensduur valt idd nogal tegen en die van mij ondersteunt nog geen WMA :(

Verwijderd

ik heb al een tijd de 101 :P
beetje groot... beetje lelijk... beetje duur...
kortom miskoop ;)

nhee... hij beviel wel maar de baterijen gingen niet zo lang mee.... (zeg 10 uur)
Pagina: 1