Ik moest voor mijn opleiding een Yahtzee spel maken in PHP, nu vond mijn moeder het zo leuk dat ik het online MOEST zetten.
Dus heb ik een database aangemaakt op m'n synology nasje en alles loopt lekker.
Het enige wat ik nog moet hebben is een 'begin opnieuw' knop.
Dus ik dacht lekker makkelijk, session_destroy(); dit werkt, alleen je moet 2 keer klikken om daadwerkelijk de cijfertjes in je browser weer op 0 te laten springen.
Ik weet dat als ik erop klik, hij daadwerkelijk alles leeg gooit, maar een normale gebruiker niet.
Dus ik dacht, ik plak er een page refresh achter, problem solved.
Na een tijd te hebben gezocht blijkt die niet echt te bestaan, alleen de header() functie.
Maar wat ik begrijp is dat die zorgt voor automatische refreshes, dat is niet de bedoeling.
Ook kwam er veel hits op javascript uit, maar daar heb ik helemaal geen kaas gegeten.
Iemand een goeie tip?
Dus heb ik een database aangemaakt op m'n synology nasje en alles loopt lekker.
Het enige wat ik nog moet hebben is een 'begin opnieuw' knop.
Dus ik dacht lekker makkelijk, session_destroy(); dit werkt, alleen je moet 2 keer klikken om daadwerkelijk de cijfertjes in je browser weer op 0 te laten springen.
Ik weet dat als ik erop klik, hij daadwerkelijk alles leeg gooit, maar een normale gebruiker niet.
Dus ik dacht, ik plak er een page refresh achter, problem solved.
Na een tijd te hebben gezocht blijkt die niet echt te bestaan, alleen de header() functie.
Maar wat ik begrijp is dat die zorgt voor automatische refreshes, dat is niet de bedoeling.
Ook kwam er veel hits op javascript uit, maar daar heb ik helemaal geen kaas gegeten.
Iemand een goeie tip?