Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Hi ;)

Sinds gister ondervind ik problemen met hi. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Internet werkt nog wel gewoon. Vriendin( zelfde huis, andere telefoon, ook hi) heeft precies hetzelfde. Op twitter en hier op tweakers nog niets gelezen over een storing. Is het een lokaal probleem? Of zij. Er meer mensen die last hebben? Mijn regio: 8440 (heerenveen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:34

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

derdappie schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:47:
Hi ;)

Sinds gister ondervind ik problemen met hi. Ik kan niet bellen of gebeld worden. Internet werkt nog wel gewoon. Vriendin( zelfde huis, andere telefoon, ook hi) heeft precies hetzelfde. Op twitter en hier op tweakers nog niets gelezen over een storing. Is het een lokaal probleem? Of zij. Er meer mensen die last hebben? Mijn regio: 8440 (heerenveen)
En wat zegt de HI helpdesk?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Conform het lokale beleid hoort er een datum in de titel, die heb ik voor je toegevoegd.

Op twitter zie ik overigens wel enkele berichten, maar ik heb sterk het gevoel dat het een lokaal probleem is.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
Online kan ik niets vinden. @hi_webcare heeft weekend en bellen gaat niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:34

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

derdappie schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:07:
Online kan ik niets vinden. @hi_webcare heeft weekend en bellen gaat niet....
Hoezo gaat bellen niet? Er is vaak nog de mogelijkheid om via de vaste lijn te bellen. Of anders de buren lief aan te kijken.
Aangezien je ook op GoT zit, heb je internettoegang, Skype kan ook naar vaste nummers bellen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
goed, maar dan is het nog steeds weekend en zijn ze telefonisch niet bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
kKaltUu schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:11:
[...]

Hoezo gaat bellen niet? Er is vaak nog de mogelijkheid om via de vaste lijn te bellen. Of anders de buren lief aan te kijken.
Aangezien je ook op GoT zit, heb je internettoegang, Skype kan ook naar vaste nummers bellen.
Daar gaat het toch niet over? Graag weer on topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
kleine update: vandaag contact gehad met @hi_webcare en die geven aan dat er inderdaad een storing is in de regio Heerenveen. Er wordt aan gewerkt om het op te lossen. Zit nu 2km verderop en hier wel gewoon bereik..

5-4-2011: Laatste update: Probleem is dus (zeer) lokaal, er wordt aan een oplossing gewerkt door hi. Tijdelijke oplossing is om het netwerk van Auto te switchen naar GSM...

[ Voor 29% gewijzigd door derdappie op 05-04-2011 20:41 . Reden: 5-4-2011 edit toegevoegd ]

Pagina: 1