Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag nieuwe oortjes kopen voor mijn iPhone, voor om de nabij de 100 euro... Eerst had ik veel interesse in de Klipsch Image S4 die op cnet een hele hoge waardering krijgt.. De 'build quality' en een aantal hele slechte reviews doen mij staan twijfelen...

Toen kwam ik deze review van Gizmodo tegen. He, mooi, voor €99 de Shure SE110 de beste in zijn prijsklasse (zie afbeelding), en de nieuwe SE115 is zelfs beter.

Stond bijna op het punt dan maar deze te kopen, zie ik hier dat oordjes van 3 tientjes een stuk beter zijn.

Pfff, wat moet ik nou kopen? Voor €30 zijn er dus schijnbaar oortjes die beter zijn dan €100.. En ik kan ze natuurlijk nergens uit proberen voordat ik ze koop..

Heeft iemand tips?

thanks

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

http://www.dealextreme.co...-5mm-metallic-orange-4319

1138 positieve ervaringen, kan niet tippen aan een van €100,- maar wel proberen waard. Mij bevallen ze erg goed in ieder geval. Kunt ze altijd nog kopen als reserve of extra naast die van €30,- Sennheiser staat er sowieso wel om bekend goede kwaliteit te leveren.

[ Voor 24% gewijzigd door NeoMe op 03-04-2011 19:27 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:52
ik heb de cx300II en die vind ik zeer lekker klinken als DJ

Verwijderd

Topicstarter
Ja, toevallig net besteld.. voor dat geld het proberen waard.. maar kom aan, wat zijn nou écht goede oordopjes die zijn geld waard zijn? Je koopt bijna voor 100 euro oortjes, zie je dat er een van 30 euro nog beter is...

• bullitkatcher
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:38
Het ligt er ook aan wat jij zelf goed vind klinken...
De ene heeft liever wat meer bas en de ander heeft mss liever wat minder. enz enz

Maar dat die cx300 beter zijn dan shure oordopjes kan er bij mij niet in, zelf heb ik dopjes van meelec (de m6) en vind ze beter dan de cx300.

En anders moet je even kijken op www.head-fi.org, dit is een forum met een heleboel audiofielen die over portable media gaat.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopje mogen voortaan in Accessoires en Navigatie, dus ik move het topic daar even heen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
bullitkatcher schreef op zondag 03 april 2011 @ 19:36:
Het ligt er ook aan wat jij zelf goed vind klinken...
De ene heeft liever wat meer bas en de ander heeft mss liever wat minder. enz enz

Maar dat die cx300 beter zijn dan shure oordopjes kan er bij mij niet in, zelf heb ik dopjes van meelec (de m6) en vind ze beter dan de cx300.

En anders moet je even kijken op www.head-fi.org, dit is een forum met een heleboel audiofielen die over portable media gaat.
De review zegt het... en dat vind ik zo onduidelijk: je betaald dus 100 euro terwijl je voor 30 euro betere hebt.

En de Sennheiser ie6 van 120 euro, zijn die dan nog beter dan die Shure's van 99? Zo weet je dus ook niet wat je moet kopen.

bedankt voor de link.

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:47
Neem de nieuwe IEM van Shure: de SE215. Verkrijgbaar voor 99 euro.
Pagina: 1