[Epson TX700W] Windows 7 geeft problemen, OSX niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
We hebben een Epson TX700W - een inkjet multifunctie scanner/printer/kopier met WiFi - die sinds enige tijd onder Windows 7 problemen geeft.

Tijdens het printen van Office 2007 of PDF documenten skipt hij gewoon pagina's. D.w.z. hij trekt niet te veel papier door de printer maar bepaalde pagina's blijven gewoon leeg of er wordt alleen de eerste regel afgedrukt - waarna de printer verder gaat met de volgende pagina.

Echter de eerste 4-5 pagina's worden WEL goed afgedrukt.

Probleem met de printer zelf? Nou nee - want als ik die documenten afdruk via onze Macbook dan gaat alles prima!

Ik heb al nieuwe drivers geprobeerd van Epson maar dat helpt niet. Dit probleem heb ik niet vanaf de eerste dag dat ik Windows 7 installeerde (versie install ter vervanging van Vista) maar dit probleem is pas enige maanden geleden opgedoken. Wellicht na een update van Windows 7?

Het gaat hier om Windows 7 Home Premium 64-bit SP1 op een Q9550, 4GB RAM, ASUS P5Q SE2 moederbord, XFX 4890 1GB VGA - alles stock.

Iemand enig idee wat het probleem is? Herkent iemand dit probleem bij een andere printer?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)