Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Explorer venster blijven "on top"

Pagina: 1
Acties:

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Ik ben benieuwd of iemand jullie me hiermee kan helpen. Googelen heeft nog niks voor me uitgehaald omdat de zoektermen een beetje ongelukkig zijn ("Windows explorer always on top"/"Windows explorer stays on top").

Heel kort gezegd, wanneer ik een explorer venster heb gebruikt in Windows en ik klik bijvoorbeeld op een venster wat er achter staat dan blijft het explorer venster op de voorgrond (waar hij normaal achter het andere venster zou moeten vallen). Erg vervelend aangezien ik nu continu bezig ben met handmatig explorer vensters minimaliseren.

Ik kon de optie helaas nergens terugvinden om dit uit te zetten dus ik hoop dat hier iemand het weet.

Windows 7 Home Premium x64 (Aero)

edit: zag bij submitten dat ik nog [W7] in de topictitel had moeten zetten. Excuses.

[ Voor 6% gewijzigd door Sigma2k8 op 03-04-2011 11:35 ]

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Nog een kleine tip: Om welke IE gaat het ? :)
@VERINGTENTJE : DOH :P

[ Voor 21% gewijzigd door Ventrigo op 03-04-2011 11:42 ]

Self reflection is the school of wisdom

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:26

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Windows Explorer <>Internet Explorer ;)

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je zou het omgekeerde van dit kunnen proberen.

En geen idee hoe jij zoekt, maar [google=always on top windows 7] geeft bij mij wel resultaten.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-10 15:17
Resistor schreef op zondag 03 april 2011 @ 11:51:
Je zou het omgekeerde van dit kunnen proberen.

En geen idee hoe jij zoekt, maar [google=always on top windows 7] geeft bij mij wel resultaten.
Ik zei ook niet dat ik niks kon vinden :) maar niet de oplossing. Ik gebruik nu ook geen 3rd party software om mijn vensters te beheren dus het moet haast wel een optie in Windows zijn.

Maar misschien dat ik inderdaad even dat tooltje installeer om er maar vanaf te zijn...

edit: installeren en deïnstalleren heeft het opgelost. Beetje onorthodox maar toch bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Sigma2k8 op 03-04-2011 12:01 ]