After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Als je wilt dat het een video wordt, dan zet je [video][/] er omheen en ben je klaar, makkelijk zat.
The devil is in the details.
Also:
Het algemeen beleid #groeten
[ Voor 21% gewijzigd door jmxd op 03-04-2011 10:50 ]
Wel zou een title herkenning, zoals IMDB, wel mogen, maar alsjeblieft geen [video] tag eromheen.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Da's wel een onzin-argument hoor, video's gaan niet vanzelf afspelen.AW_Bos schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:59:
Absoluut niet, straks wilt iemand even een NSFW linkje plaatsen, en wat krijgen we dan...... ?
(En je moet gewoon niet op forumdelen/sites komen waar NSFW-content getoond wordt, als je dat niet mag bekijken op je werk, maar dat is mijn mening.)
En wat (indien mogelijk) als er een instelling bij komt waarbij je zelf kan aangeven of je een url-link wil of met video tags?Hahn schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:49:
Nee, alsjeblieft niet. Soms wil je ook gewoon een link naar YouTube geven, zonder dat het gelijk een video is.
Als je wilt dat het een video wordt, dan zet je [video][/] er omheen en ben je klaar, makkelijk zat.
Zie boven jouw quote.Twylight schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:49:
Lijkt me niet zo'n goed plan, dan kan je dus geen YouTube links meer posten zonder dat het gelijk een filmpje wordt.
Also:
Het algemeen beleid #groeten
Ik groet niet
[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 03-04-2011 11:03 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat gebeurt al gewoon: YouTube: Rapservice De Gekste Dag 2011, en je kunt gewoon met een [/] de video-tag afsluiten, als beetje tweaker ga ik er van uit dat je niet met 1 vinger zit te typen.AW_Bos schreef op zondag 03 april 2011 @ 10:59:
Wel zou een title herkenning, zoals IMDB, wel mogen, maar alsjeblieft geen [video] tag eromheen.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()