Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Mijn huidige opstelling bestaat uit een Philips 40PFL8605 3D televisie, een Philips BDP8000 Blu Ray speler en een Denon AVR1911 receiver. Nu ben ik op zoek naar een leuke boxenset die ik hierop kan aansluiten, mijn oog viel daarbij op de HKTS11 set van Harman Kardon.

Ik kijk voornamelijk (3D)films en muziek, is dit dan volgens jullie een goede keuze of zijn er betere in deze prijsklasse (300-400 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dacht, komt bekend voor : http://forum.fok.nl/topic/1631900

Het is een leuke set, heb zelf de HKTS9 en ook daar ben ik tevreden over.
Wat ik je kan aanraden is naar een betere audiowinkel gaan en daar vragen of je een aantal speakersets mag horen, dan kan je veel beter beslissingen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:20
Hij is aardig, heb hem ook. Maar er zijn uiteraard betere te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Hehe true, maar bedacht me dat ik het beter hier kan vragen aangezien hier meer mensen met kennis erover zijn. :p

Goeie tip btw, ga ik ook zeker doen. Maar aangezien vandaag niks open is en ik toch benieuwd ben naar jullie mening vraag ik het ook even hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zeker voor games / films is het een prima keuze vanwege de machtige subwoofer die erbij zit. Voor muziek gaat het opzich ook prima al zou je daar wel veel winst kunnen halen met een paar goede front zuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik heb hem ook en ik vind de subwoofer lekker vol klinken. Dit i.t.t. andere setjes waar het te hol klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Klinkt goed! Morgen eens naar de winkel luisteren, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
`Heb t setje thuis ook (met een AVR255) en ben er onwijs tevreden over. Qua design helemaal me smaak, geluid klinkt lekker en de sub is ZWAAR overdone:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
lj_tree schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:12:
`Heb t setje thuis ook (met een AVR255) en ben er onwijs tevreden over. Qua design helemaal me smaak, geluid klinkt lekker en de sub is ZWAAR overdone:)
Ik heb de set ook staan in combinatie met een avr 142. Ik heb de set gekocht omdat ze klein zijn. Voor het geluid hoef je het niet te doen in ieder geval. In principe zijn ze zwaar overpriced als het alleen over geluidskwaliteit hebt... Maar qua design zit het wel helemaal snor! Dus vanuit dat opzicht ben ik blij met ze. Ik kan ook geen grotere kwijt in mijn opstelling dus dat telt ook mee!
In short: voor het geld is beter te krijgen, mar in mijn opinie niet op het vlak van design en grootte.

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 09-09 22:08
Voor films zeker een goede set. Heb 'm nu ongeveer een jaar en ben er nog steeds erg tevreden over! Dus als je niet al teveel ruimte hebt (qua speakers) maar je wilt toch goed geluid met inderdaad een hele dikke subwoofer, dan kan ik je 'm zeker aanraden. Voor muziek is die wel iets minder vind ik zelf, maar bij films is die super (in deze grootte en prijsklasse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb de 9, en ik ben een tevredem man. Uiteraard klinken zuilspeakers beter.

Off: Het vermelden dat je TV 3D ondersteunt en dat je voornamelijk 3D films kijkt, is totaal niet relevant. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Vandaag even langs de lokale geluidsboer geweest en deze had hem (in tegenstelling tot vermelding op de site) niet meer op voorraad..

Als goedmakertje bood hij me de HKTS16 aan voor een prijs van 375 euro, is dit een goede deal? Kwam overigens een heel leuk geluid uit inderdaad! :)

[ Voor 10% gewijzigd door RDMA op 04-04-2011 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Raimon89 schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:48:
Vandaag even langs de lokale geluidsboer geweest en deze had hem (in tegenstelling tot vermelding op de site) niet meer op voorraad..

Als goedmakertje bood hij me de HKTS16 aan voor een prijs van 375 euro, is dit een goede deal? Kwam overigens een heel leuk geluid uit inderdaad! :)
Eén nadeel dat nog kleeft aan de speakers zijn de kosten voor de dedicated stands. Deze kosten zo'n E100 per paar helaas. Je kunt dus geen generieke standaarden voor kopen en dat vind ik heel jammer, vooral omdat de stands zo bulky zijn :(

pricewatch: Harman Kardon HTFS 2BQ Zwart

Nu ik het zo bekijk valt het mischien wel een beetje mee! 90 per paar! Maarja, nog steeds veels te duur als je 2 paar moet bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Ik ben de handleiding van mijn receiver een beetje door aan het pluizen en zie dat tussen de subwoofer en de receiver een zogenaamde 'audio cable' moet gebruiken die niet erbij inbegrepen zit.

Is dit de kabel die ik daarvoor nodig heb:
http://cgi.ebay.co.uk/Opt...rs_RL&hash=item518f026266

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Raimon89 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:41:
Ik ben de handleiding van mijn receiver een beetje door aan het pluizen en zie dat tussen de subwoofer en de receiver een zogenaamde 'audio cable' moet gebruiken die niet erbij inbegrepen zit.

Is dit de kabel die ik daarvoor nodig heb:
http://cgi.ebay.co.uk/Opt...rs_RL&hash=item518f026266
Nee, dat zijn deze http://kabeltje.com/audio-tulp-c-10.html . Jij linkt een optische kabel.

Dus gewone RCA/cinch/tulp kabels. Deze heb je waarschijnlijk al liggen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Póg mo Thóin schreef op maandag 04 april 2011 @ 14:24:
[...]

Eén nadeel dat nog kleeft aan de speakers zijn de kosten voor de dedicated stands. Deze kosten zo'n E100 per paar helaas. Je kunt dus geen generieke standaarden voor kopen en dat vind ik heel jammer, vooral omdat de stands zo bulky zijn :(

pricewatch: Harman Kardon HTFS 2BQ Zwart

Nu ik het zo bekijk valt het mischien wel een beetje mee! 90 per paar! Maarja, nog steeds veels te duur als je 2 paar moet bestellen!
Compleet mee eens. Heb ook 2 paar thuis staan....moet wel zeggen dat ik t er HEEL strak uit vind zien op die stands! Maar nog steeds veel te duur.

Voor de sub is idd een fatsoenlijke tulp kabel voldoende.

Oh en nog een tipje....als je de speakertjes voor t eerst gaat testen zet de sub niet verder op dan 25%!!!!!! da ding is echt ZWAAR uit proportie!!! ik heb m nog nooit verder dan 60% open gehad en dat gaat al BRUUT hard!

[ Voor 11% gewijzigd door boomr op 05-04-2011 12:21 . Reden: toevoeging ]

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Laatst online: 09-09 22:08
Bij mijn set zat gewoon een subwoofer kabel hoor. Is inderdaad zo'n tulp kabel.
Pagina: 1