Toon posts:

Wat moet ik kopen...???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen? Ik wil een nieuw moederbord en een processor kopen, maar weet op het moment niet meer wat ik moet doen. Ik heb niet al te veel verstand van hardware (ben beter thuis op het gebied van software) en heb daarom de laatste weken op deze site reviews en reacties over verschillende mobo's/proc bijgehouden. Ik dacht dat ik een keuze gemaakt had namelijk een Asus P3V4X met VIA apollo pro 133A chipset met daarop een PIII-533 op 133FSB, omdat deze heel goed gerecenseerd stond. Maar nu heb ik weer veel negatieve klanken daarover gehoord en heb ook gezien dat een AMD Athlon 650 ongeveer even duur is als de PIII en dat die op 200FSB draait (kun je trouwens zomaar deze twee FSB's vergelijken, dus ongeveer zeggen dat de AMD 1,5 keer zo snel verwerkt?) En wat voor een Mobo moet ik daar dan bij kiezen. Heeft iemand goede tip's en ervaringen, wie kan mij helpen...??? Alvast hartelijk dank voor de moeite

Verwijderd

hoi,
athlon werkt nog niet met 200 FSB maar gewoon op 100 of als je een mobo met via kx-133 crokyset hebt op 133. P3 is beter in office appli's en Athlon is beter in 3d gebeuren en als ik het goed heb veeeeeeel beter/makkelijker over te klokken