Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo: Overstappen van Z1 naar Z2, en weer terug.

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11 00:04

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hoiz,

Ik heb een vraag, die ik niet beantwoord krijg via de search of de site van Ziggo zelf:

Stel ik wil NU overstappen naar Z2 (Heb nu Z1). Betekend dat dat ik in een paar dagen al de Z2 snelheid heb? En hoe gaat het precies met de betaling: gaat de betaling per maand, of per dag?

Voorbeeld: Z1 kost 20, Z2 kost 30 p/m.

Je stapt op 15 april over: is 10 euro plus 15 euro = 25 euro voor de maand April.

En als ik dan weer terug wil naar Z1 (i.v.m. 2 maanden vakantie) is dat dan zo gedaan? Ik heb pas sinds 2 dagen een "Mijn Ziggo" account.

Gr

Gulfstream G650

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 21:17
Ik weet niet precies hoe lang ze erover doen om het door te voeren, maar ik denk dat binnen de week wel moet lukken.
Verrekenen gaat (ongeveer) per dag ja.
Bij een overstap zat altijd een grace period waarbinnen je weer makkelijk terug kon (van een paar weken?). Maar je ging in principe een nieuw jaarcontract aan, dus je kon niet zomaar terug voor je vakantie.

Weet niet hoe het nu allemaal zit, ik zou ziggo gewoon eens mailen of bellen.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens mij kan je maar één keer per jaar 'terugschakelen'in het abo
Buiten dat het een rare gedachtengang is, op deze manier "besparen"
Je kan zelfs per maand opzeggen, dan bespaar je nog meer

je neemt Z2, en in de maand voor de vakantie zeg je op.
als je terug bent neem je een nieuw abo ...
bespaar je 39,90 opv 19,90 ..

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

FreshMaker schreef op zondag 03 april 2011 @ 05:28:
Volgens mij kan je maar één keer per jaar 'terugschakelen'in het abo
Buiten dat het een rare gedachtengang is, op deze manier "besparen"
Je kan zelfs per maand opzeggen, dan bespaar je nog meer

je neemt Z2, en in de maand voor de vakantie zeg je op.
als je terug bent neem je een nieuw abo ...
bespaar je 39,90 opv 19,90 ..
Als je geen aansluitkosten hebt, maar ik denk dat er weinig mensen inderdaad op deze manier besparen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Oeh, ik was dat over het jarcontract even vergeten. :$ Maar je kunt dus gewoon 1x per jaar terugschakelen? :) Vet. Nu upschakelen, straks terugschakelen, en dan gelijk erna weer upschakelen (voor 2 jaar, tot vakantie 2013).

Trouwens, als ik zou opzeggen, betekend dat dat ik mijn modem moet terugsturen et? in 2003 kreeg ik hem immers in bruikleen...

[ Voor 22% gewijzigd door SalimRMAF op 03-04-2011 11:01 ]

Gulfstream G650

• AvanCade
  • Laatst online: 21-11 04:21
Je betaald bij Ziggo sowieso vooruit. Dus als je nu opzegt zul je pas eind mei van Ziggo af zijn.

• hidden
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 07:39
De abonnementen van Ziggo zijn elke dag opzegbaar. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand. Deze termijn gaat in op de dag dat Ziggo uw opzegging ontvangt. Opzegging op 13 mei betekent dat 12 juni de eerst mogelijke einddatum van het abonnement is. Uiteraard is het ook mogelijk een latere einddatum te kiezen.

Als je het abonnement bent aangegaan via een specifieke aanbieding dan blijft de overeengekomen abonnementsduur (meestal 1 jaar) van toepassing. Je kunt je abonnement dan voor het eerst opzeggen tegen het einde van de (minimale) abonnementsduur. Ook hierbij geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Zonder de aanbieding heb je dus geen jaar contract.

[ Voor 4% gewijzigd door hidden op 03-04-2011 11:13 ]

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Vraagje:

Ik heb nu zowel TV alsook Internet van Ziggo (via de kabel)

Maar als ik TV afzeg (omdat ik al via de satelliet kijk), kan ik dan nog wel door internetten, aangezien die ook via de kabel gaat.

Of moet je persé als basis een TV abbo hebben Z1 kabel, voordat je Z1 internet kan hebben? :)

Gulfstream G650

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

SalimRMAF schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 17:00:
Maar als ik TV afzeg (omdat ik al via de satelliet kijk), kan ik dan nog wel door internetten, aangezien die ook via de kabel gaat.
nee.
Het is voor ziggo niet te doen om het tv signaal uit je coax signaal te halen.
Of moet je persé als basis een TV abbo hebben Z1 kabel, voordat je Z1 internet kan hebben? :)
ja

Staat ook heel duidelijk op ziggo.nl uitgelegd.
https://www.ziggo.nl/#pro...rnet/veelgestelde-vragen/

[ Voor 18% gewijzigd door job op 30-04-2011 18:04 ]

Pagina: 1